Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når Kristian ble sendt på denne reisen sin, så tenkte jeg jess endelig skjer det noe spennende. At han kanskje kunne få et spennende oppdrag, noe ala det Stian hadde med koffertflyttinga i fjor. Men neida. Boring, boring, boring. Kjedeligste parseremonien jeg har sett.

Haha håper på noe lignende. Har sett den episoden flere ganger elsker skuespillet haha:)

Crewet brukte halvåret før PH til å skrive "manus", twister og den slags. Det er ingen twister som produksjonen plutselig finner på under oppholdet. Alt er planlagt før deltakerne sjekker inn, så at Sander var den som skulle få sende Kristian Renè hjem var nok ganske tilfeldig. Lokalavisen min intervjuet hun som er med å lage disse oppdragene osv.

Har du link til intervjuet?:)

Lenke til kommentar

Han får sikkert en mulighet i finaleuken, da han garantert er en del av juryen. Pleier vanligvis å være en mulighet for en av de gamle deltakerne å komme tilbake helt på slutten, og jeg tviler ikke på at han kommer til gjøre hva som helst for å gjøre nettopp det.

Om han ikke blir sendt inn igjen da. Paradise Hotel har jo en tendens til å gi folk som ikke hadde noen mulighet til å redde seg selv en ny sjangs.
Lenke til kommentar

Enig der hun oppfører seg ikke særlig bra. Hun håner henne :/

 

Det er greit å være ærlig og ikke være falsk osv. Si hva man mener. Men Charlotta og Tina gjør alt dette på en veldig ufin og irriterende måte. Lurer på om alle er enige med oss? Er det noen der ute som synes Tina og Charlotta er "kule"?

 

Jeg er med på den at de er ærlige og alt det, men det er måten de gjør det på. "Her er jeg, jeg har monopol på sannheten"-holdningen de kjører som er irriterende. Lite hyggelig oppførsel.

Lenke til kommentar

Det er greit å være ærlig og ikke være falsk osv. Si hva man mener. Men Charlotta og Tina gjør alt dette på en veldig ufin og irriterende måte. Lurer på om alle er enige med oss? Er det noen der ute som synes Tina og Charlotta er "kule"?

 

Jeg er med på den at de er ærlige og alt det, men det er måten de gjør det på. "Her er jeg, jeg har monopol på sannheten"-holdningen de kjører som er irriterende. Lite hyggelig oppførsel.

Jeg syns ikke de er kule, men jeg vil enda mindre at birger, sander og den gjengen skal vinne. Spesielt ikke Isabell. Akkurat nå heier jeg på Charlotta.
Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk ganske glad for at Tina kom inn igjen. Mest fordi det er muligheten Kristian kan ha til å komme inn igjen og vinne, dersom Tina sitter i en finale. Ellers så syns jeg jo at Tina er rimelig irriterende, men tenker for meg selv at det kunne vært verre.

Hvem jeg vil skal vinne av de som er der nå....Birger. Eneste jeg heier på egentlig. Liker ikke engang partneren hans, og det har vært litt av problemet i år, liker ingen av jentene som er der egentlig. Isabell er jo helt grei da, og spiller veldig riktig i grunn, selv om de andre mener hun har surfet gjennom. Hun har klart å bli veldig godt likt av de andre hun spiller med, og har vært veldig oppriktig. Det har fått henne langt. Charlotta sier at Isabell ikke vil komme langt i dette spillet, men sannheten er jo at hun allerede har kommet veldig langt. Om det når helt i mål vil tiden fremover vise, men jeg tror Isabell vil stå veldig sterkt i eventuell finale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er greit å være ærlig og ikke være falsk osv. Si hva man mener. Men Charlotta og Tina gjør alt dette på en veldig ufin og irriterende måte. Lurer på om alle er enige med oss? Er det noen der ute som synes Tina og Charlotta er "kule"?

 

Jeg er med på den at de er ærlige og alt det, men det er måten de gjør det på. "Her er jeg, jeg har monopol på sannheten"-holdningen de kjører som er irriterende. Lite hyggelig oppførsel.

Enig, fra formulert av deg der ;)

Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk ganske glad for at Tina kom inn igjen. Mest fordi det er muligheten Kristian kan ha til å komme inn igjen og vinne, dersom Tina sitter i en finale. Ellers så syns jeg jo at Tina er rimelig irriterende, men tenker for meg selv at det kunne vært verre.

Hvem jeg vil skal vinne av de som er der nå....Birger. Eneste jeg heier på egentlig. Liker ikke engang partneren hans, og det har vært litt av problemet i år, liker ingen av jentene som er der egentlig. Isabell er jo helt grei da, og spiller veldig riktig i grunn, selv om de andre mener hun har surfet gjennom. Hun har klart å bli veldig godt likt av de andre hun spiller med, og har vært veldig oppriktig. Det har fått henne langt. Charlotta sier at Isabell ikke vil komme langt i dette spillet, men sannheten er jo at hun allerede har kommet veldig langt. Om det når helt i mål vil tiden fremover vise, men jeg tror Isabell vil stå veldig sterkt i eventuell finale.

 

Syntes det er veldig gøy at alle de som sier "NAVN kommer ikke langt eller spiller dårlig" er de som ryker eller har vært ute å kommet inn igjen. Så det er jo åpenbart at de som "spiller" er de som ryker hvert eneste år.

 

Man merker iallefall at Charlotta er den yngste der inne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...