Gå til innhold

Kamptråd - Tottenham vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si at resultatet er ufortjent, men fy faen så ræva taktikk av Fergie. Hvem faen er det som bare gjør TO bytter i det jævla drittværet? I tillegg var det tidenes to dårligste bytter. Stinket uavgjort lang vei i det Valencia kom inn for Cleverley.

 

De Gea banens beste for min del. Holder oss i kampen med flere klasseredninger.

Lenke til kommentar

Uavgjort på WHL er ikke i seg selv noen katastrofe, men det er måten det kommer på. Tror jeg nesten aldri har sett et så defensivt og feigt United lag noensinne, var akkurat som å se Chelsea i CL. Hvor mange sjanser hadde vi bortsett fra målet? Når man er så jævla baktunge som United var i dag blir man som oftest straffa hardt og hadde vi ikke hatt De Gea i mål hadde vi tapt i dag. Elendige bytter også i dag. Valencia er så elendig at jeg tror jeg spyr.

Lenke til kommentar

Bare jeg som er misfornøyd med formasjonen? Savnet drivkraften som vi vanligvis har i kantene våre..

Imotsetning til Valencia og Young, så trakk Welbeck og Kagawa inn sentralt for å forsvare, og ikke ned for å hjelpe backene slik førstnevnte pleier, dette resulterte jo i at stakkars Carrick måtte trekke ut på backen og kom i alt for mange 1-mot-1-situasjoner mot Lennon, som er mye kjappere. Og slik kunne Spurs lettere etablere spill på vår banehalvdel.

 

At det skulle komme en utligning kom jo ikke som noen overraskelse når man så hvordan kampen utviklet seg, bare så kjipt at det ikke ble tid til å score et til. Det kunne jo blitt noe helt på slutten, men de ville jo ikke vise situasjonen mellom Valencia og Assou igjen.. for den kunne det virkelig ha blitt noe utav.

Trist måte å slippe inn målet på også, alle så helt daffe ut, og det gikk ikke opp at de burde ha jobbet litt hardere før ballen lå i nettet.

 

MMOTM - De Gea

Lenke til kommentar

Hva med Parker som skulle hatt gult kort for å ta ballen i hendene før dommeren blåste da? Eller da Jones skulle hatt frispark på enden av sekstenmeteren i førsteomgang?

 

Foy var helt ræva begge veier, men det gikk verst utover gjestene.

 

Kagawa skulle også hatt gult, men ikke overraskende at gjestene mener de hadde det verst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...