Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Influensa selvom jeg spiser tomater?


snorkeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja

C-vitamin har ingenting med hvor motstandsdyktig du er mot sykdommer selv om min mor mener det helt hellig.

Mener en studie jeg leste kom frem til at det hadde noen positive effekter mot syktdom når du kom opp i en dose som ar såppas stor at c-vitaminen var på grensen til å føre til ubehagelige bivirkninger (løs mage osv.), noe jeg ikke tror du kan få i deg naturlig.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

apropos influensa og forkjølelse - noen som bruker "propolis" for å beskytte seg mot slikt no?

 

Har brukt det i snart 25 år, og har vært forkjøla bare 2 ganger siden jeg begynte med den naturmedisinen.

Lenke til kommentar

I forhold til spesielle dietter. Tror at hvis en tror det hjelper, kan det også være at en er sær og isolert (lite eksponert for virus), og at det da blir sånne effekter at en tror det virker, mens det egentlig ikke virker, men bare er utrykk for en lite eksponert levemåte, som var grunnnen til at en var eksentrisk nok til å begynne med diettene til å begynne med. Som betyr at en lurer seg selv.

Endret av festen
Lenke til kommentar

Så placebo med andre ord.

Morsomt fakta om placebo, det virker bedre å ta en sprøyte enn å ta en pille, selv om man selv vet at det bare er placebo.

 

Eller mente du at de sikkert ikke hadde blitt syke uansett, og bare har det for seg at det er maten/naturmedisinen sin skyld?

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

En kan bli syk selvom spiser mye tomater.

Jeg tror at vasker håndene ofte er mer hjepsom i mot influensa.

Men tomater er godt til helse, særlig til mann :)

 

Hvorfor det?

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...