Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Er det lov å røyke weed i Amsterdam?


Fysikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal nesten egenhendig oppsøke narkohundene for å ha noen særlig sjanse for å bli tatt, tror jeg. Det er få av dem her i landet, og det er ikke akkurat slik at de patruljerer til enhver tid. Dessuten har verken G4S, OSL eller politiet narkohunder på Gardermoen, med mindre de har en ytterst sjelden kontroll.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Du gjør en for stor sak ut av det, de ønsker ikke å finne folk som røyker, men smugler inn.

 

- Gå med noen venner på "coffeeshop"

- Kjøp det du ønsker

- Kos deg

- Ta på noen andre klær og vask deg før hjemreise

- ......

- Profit

 

Men om du skal trippe så mye har du kanskje heller godt av å kjøpe noe i Norge...

Endret av Verbal Hologram
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenker det er det samme som røykeforbudet og hasj generelt i Tjekkia. Pliktig til å lovfeste forbud gjennom EU, men håndheves ikke. Rett utenfor hotellet mitt i Praha var det i hvert fall en rasta-pub hvor de solgte hasj helt åpenlyst, og på hver eneste restaurant ble vi spurt om "smoking or no smoking". Ergo, bare å gjøre det man vil.

Lenke til kommentar

Det bør uansett ikke ta mer enn ca. 5 min å få tak i hasj på gata hvis det virkelig er så viktig. Finn noen innfødte og spørs, de fikser det meste. Hvis jeg en dag skulle få et sterkt ønske om å prøve hadde jeg heller bare funnet noe i byen (i Norge altså), tatt med hjem og kosa meg uten å måtte bekymre meg for å bli tatt.

 

Jeg har vært i nederland 5 ganger med venner som har røyka hasj til de ble grønne i trynet, men de ble aldri stoppet, sjekket eller noe som helst. Bare sørg for at du ikke får noe i lommen eller noe sånt. Sørg for å gjøre det klart for reisefølget ditt også at de kan drite i å prøve å smugle noe tilbake. Vet om flere som har blitt ransaket unødvendig fordi andre i følget har "glemt" ei bønne i lomma.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...