Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

.... det er jo du som er for kort til å skjønne det tydeligvis. De andre diskuterer jo saken, du sitter jo på sidelinja og måper.. Ingen her som sier at jeg tror på djevelen annet enn deg?

Joda, fint du kaller meg dum. Men du, hva mener du da med følgende?

Lucifer er den de tilber.

eller

selge sjelen sin til djevelen

Tror du virkelig at de selger sjelen sin til djevelen, som du ikke tror på?

 

Motbevise antagelsene dine? Du har jo bæsja ganske kraftig på leggen flerfoldige ganger her allerede.

Jeg har det, ja? Da burde det være en lek å finne frem "bæsjen" og påpeke den. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Why would you think you could

have a rational discussion

with irrational people?

 

Kan snart Kvinnen og/eller Tragical Mystery Turd fortelle oss hva de mener vi bør gjøre når vi har erkjent at Illuminati faktisk finnes og er de som styrer verden?

Hva kan man gjøre om de så var en realitet? Massene ønsker jo uansett kun å leve i sin bedøvde eksistens og angripe alt som kan skape ubehag for deres midlertidige tilfredshet.

 

Med andre ord, ikke stort for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Joda, fint du kaller meg dum. Men du, hva mener du da med følgende?

 

eller

 

Tror du virkelig at de selger sjelen sin til djevelen, som du ikke tror på?

 

Slimda, forstår du helt ærlig ikke at det går an å diskutere og anklage uten å tro på djeveln selv? Du skjønner vel logikken oppi det hele håper jeg? Jeg trenger da vel ikke tro på Jesus og gud og djevelen for å si at andre gjør det vel?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tror dere at det media forteller oss er sant? Hva vet vi egentlig om noe som helst annet enn hva nyhetene sender på tv skjermen vår? Selvsagt skal man være skeptisk og ikke tro på alle konspirasjoner men dette er faktisk veldig stort.

 

Mulig det her har blitt nevnt tidligere i tråden, har ikke lest gjennom hele. Men du bruker jo det at artister synger om illuminati som et "bevis" på det.. Synes du sangtekster til en eller annen rapper, med stor sannsynlighet skrevet i rus, er mer troverdig enn nyhetene på TV2?

Da må jeg nesten spørre deg; Tror du at alt som står i sangtekster er sant? Isåfall så vet jeg om en kjent rapper som selger kroppsdeler på gata.

 

Og det 666 snakket ditt. 666 er symbolet, ikke bare et 6 tall. Jeg bor i feltspatveien 46.. HOLY SHIT, SOMETHING'S GOING ON HERE! Dessuten er det bare noen tolkninger som tilsier at 666 har noe som helst med antikrist å gjøre. Mer seriøse og vitenskapelige tolkninger viser faktisk at det er mye mer sannsynlig at Johannes siktet til den romerske herskeren Nero.

http://en.wikipedia....er_of_the_Beast

http://en.wikipedia.org/wiki/Nero

 

Visste dere at Bush og Obama og mange av de andre visepresidenter og presidenter og kongelige og kjendiser er i slekt med hverandre?

Selvfølgelig er noen i slekt, og det er ikke akkurat noe nytt at det har vært mye innavl blant kongelige opp gjennom årene. Men kan du vær så snill gi meg en kilde på at Bush og Obama er i slekt?

Syns også lista begynte å bli litt vel lang. Tar du med alle visepresidenter, presidenter, kongelige, kjendiser så er jo selvfølgelig noen av dem i slekt.

 

Katy Perry, Kanye West, Eminem, Bob Dylan og mange andre har sagt dette rett ut at de har solgt sjelen sin til djevelen for berømmelse.

I en sangtekst da, eller?

 

Etter å ha lest litt i tråden her ser jeg også mangel på en ting: Kilder.. Sett bort fra bilder fra tegneserier og noen avdanka kjendiser, da.

Endret av Rotaderp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slimda, forstår du helt ærlig ikke at det går an å diskutere og anklage uten å tro på djeveln selv? Du skjønner vel logikken oppi det hele håper jeg? Jeg trenger da vel ikke tro på Jesus og gud og djevelen for å si at andre gjør det vel?

Jeg er øyeblikkelig skeptisk når jeg ser noen som proklamerer at de ikke er religiøse, for deretter å trekke frem djevelen i sin argumentasjon.

 

Men greit, om du virkelig ikke tror på fantasivennene, greit. Da venter jeg i spenning på resten av bevisene deres. :)

Lenke til kommentar

Og forresten, ang. "i slekt". 11th cousin. Det er 10 generasjoner bak. Det er rundt 2-500 år tilbake i tid. USA ble grunnlagt for 236 år siden. Alle kan være i slekt med alle på så lang tid.

 

(PS; følger jeg slekta mi, finner jeg nok en kjendis eller hollywood-kar der, går jeg langt nok tilbake...)

Lenke til kommentar

I denne videoen der Beyince opptrer på scenen ser man mange elementer fra illuminati. Pyramiden, sjakkbrett mønsteret, styre verden (rule the world), Baphomet sitt ansikt.

Du glemte å nevne sirkler, rette linjer, horisontale flater, farger, mm.

Alt dette kan forbindes med Illuminati.

 

Og hvordan vet du egentlig hvordan Baphomet ser ut?

Lenke til kommentar

Hvis man tror på Illuminati, og at Illuminati dyrker Djevelen, men man selv ikke tror på Djevelen, da har vel ikke '666', pentagrammer og The All-seeing Eye noen betydning lenger? Hvis det ikke finnes noen Satan, hvorfor skal man da være redd for de som påkaller Satans mørke makter?

 

Hjælp....

 

Jeg er da ikke redd for det tullet overhodet. Det jeg er redd for er verdensherredømme som de er veldig godt igang med rett foran nesa på oss og folk tror ikke på at det reelt. OG at de styrer hvem som skal kriger og setter igang alt selv. Men vi sitter dumme som sauer og tror på hva media sier til oss.

 

 

Det som er faktum er at de som styrer hva som skal stå i nyhetene er frimurere selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...