Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke at lokasjonen på frimurerlosjene beviser noe, men det er jo veldig bemerkelsesverdig at det bygget skal ligge ved siden av stortinget av alle steder. Men greit, dere kan le så høyt dere vil og latterliggjøre det, opp til enhver det såklart. Jeg bare peker det ut :)

 

Og Narvik er noe helt annet enn Oslo og stortinget for å si det pent.. Er ikke i Narvik ting skjer for å si det sånn.

 

Hvorfor skulle de advare om 9/11? Skulle de forhindre det, eller sto de bak det? Hva mener du?

 

Det var selvsagt de som sto bak. Ellers hadde de da ikke visst om det og lagt inn symboler over alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke i Narvik ting skjer for å si det sånn.

Hvordan kan du være sikker på det?

 

Det var selvsagt de som sto bak. Ellers hadde de da ikke visst om det og lagt inn symboler over alt.

Hvorfor skulle de advare først, før de gjorde noe slikt?

 

ingen som advarer før de skal begå folkemord.

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet mitt er at jeg har liten til ingen tro på symboler og djevelen er noe de kristne har funnet opp for å skremme folk med.

Å tilbe djevelen betyr faktisk at man tror på både gud og jesus som blir ganske så søkt når det kommer til en innbilt stor organisasjon som visstnok skal ta over verden.

 

Ja jeg har heller ingen tro på djevelen og sånt tull. Vi er primater vi. Ingen Homo Sapiens som fløy rundt i en frukthage og snakka med en slange.

 

Men for illuminati så er det syke mennesker det handler om og det verste av alt er at de har makt.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du være sikker på det?

 

 

Hvorfor skulle de advare først, før de gjorde noe slikt?

 

ingen som advarer før de skal begå folkemord.

 

Slutt og tull nå da. Selvsagt er det sikkert ting som skjer i Narvik, men det er jo på stortinget alle samles. Det er hovedbygget i Norge.

Lenke til kommentar

Jeg er solgt! Justin Bieber er jo helt klart en reinkarnasjon av djevelen selv. Bare hør på beviset her.

 

http://www.youtube.com/watch?v=3ENnnaXlots

 

 

Fra spøk til blodig alvor:

 

Hvorfor skulle Illuminati som skal være en skjult organisasjon som styrer verden la artister og andre kjente mennesker fly rundt å symbolisere at de eksisterer?

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

Hvis dere som mener å vite hvem, hva og hvor Illuminati er, basserer dere på "bevis" i fra internett som de iht. deres eget utsagn har full kontroll over må dere jo være ganske naive. Er det ikke innlysende for dere at disse bevisene er plantet der for å villede dere bort i fra det virkelige Illuminati?

Endret av Nedward
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

1) I narvik ligger frimurerbygningen rett ved kjøpesenteret, ser ikke poenget ditt.

2) Men så prøver jeg bare å sabotere tråden din, slik at du ikke får spre sannheten om oss, da!

3) Og hvordan gjør man dette? Jeg har prøvd før. Men fikk det aldri til.

4) Hvorfor skulle de advare om 9/11? Skulle de forhindre det, eller sto de bak det?

5) Hva mener du?

6) hvordan kan du være sikker på det?

7) ingen som advarer før de skal begå folkemord.

8) Du svarte ikke på hvorfor de skulle advare før de begikk folkemord.

 

Bundy, jeg ser ikke noe som fra deg som tilbakebeviser

  1. at underholdningsindustrien bruker symbolisme som kan spores tilbake til antikken, egyptisk mystisisme og hemmelige brorskap
  2. at symbolene er velkjente fra historien og kan linkes til knights templar, hemmelige brorskap, og i nyere tid til "illuminati" (toppen i "freemasonry" eller noe slikt)
  3. at eliten (de som betyr noe i politikk, media og samfunn) er relatert til hverandre med blodslinjer (som bildet gi inntrykk av)

Mener du selv at du har tilbakevist noe med argumentene dine. I så fall, hva mener du at du har "tilbakevist"?

Endret av Rosario
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...