Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

Hei! Først og fremst vil jeg si at jeg hverken er religiøs eller noen tilhenger av all slags konspirasjonsteorier. Jeg faller ikke for tull og tøys som ikke har noe hold i seg så jeg håper ikke folk vil dømme mine innlegg før jeg har fått sjansen til å vise litt av hva Illuminati innebærer, om man ikke allerede har satt seg inn i det.

 

 

 

Det er så stort tema dette her at jeg aner ikke hvor jeg skal begynne hen men kort fortalt vil jeg si at illuminati handler om:

 

- Makten bak makten. (Verdensregjering) De som virkelig bestemmer og avgjør hva som skal skje her i verden. De står også høyere enn presidenter, konger, politikere etc. Det er de som bestemmer over hvem som skal bli hvem.

 

- Illuminati består av frimurere.

 

- Djeveldyrkelse er en sentral del i frimureriet illuminati. Lucifer er den de tilber.

 

- Er du berømt her i verden, via politikk, undeholdningsbransjen eller via andre kanaler så er du mest sannsynlig styrt av illuminati.

 

- Det handler om å selge sjelen sin til djevelen om du vil bli noe stort her i livet. Alt har sin pris, rikdom og berømmelse er ikke gratis.

 

Illuminati betyr "De opplyste" eller "opplyst".

 

 

- Illuminati er sykelig opptatt av symbolikk. Det er viktig for dem at folkemengden blir bombardert med illuminati og sataniske symboler hele tiden.

 

-Målet deres er å ta over verden, og det er de faktisk ganske godt i gang med, uten at vi merker det eller er klar over det. Men nå begynner illuminati og åpenlyst avsløre deres mål og satanistiske budskap til allmennheten.

 

- New World Order

 

- Aleister Crowley er en hovedmann som hadde stor innflytelse på satanismen budskap.

 

- Dette stammer fra egyptisk historie.

 

Er mye annet også men det blir veldig mye så vi starter med dette.

 

For å kickstarte diskusjonen og også forhåpentligvis vekke interessen hos flere her så kan jeg starte med noe vi alle kjenner til, musikk og film industrien og andre ting vi er kjent med.

 

Her er selveste hovedsymbolet på illuminati, pyramide med øye på toppen. (The All Seeing Eye) Lucifers øye.

 

 

220px-Eye.jpg

 

som vi også finner på en veldig kjent pengeseddel, Amerikanske dollarseddelen.

 

dollarback.jpg

 

 

Her er en nærmere forklaring på hva dollarseddelen inneholder:

 

dollar_bill_showing_new_world_order.gif

 

 

 

 

Her har vi både håndsignaler og tegn som blir flittig brukt av de som er berømte her i verden og som er da satanistiske symboler.

 

(666 The Beast/ Djevelen/Satan)

 

a-ok6661.jpg

 

 

- Baphomet (Brukt som symbol for okkultisme og satanisme)

 

e04b3ca66225c149.gif

 

 

- Djevelhorn som allmennheten bruker for å symbolisere "Rock on" men som er et satanisk tegn.

 

5.jpg

 

 

Diamant (Illuminati diamond)

 

th_illuminatidiamond.jpg

 

 

- Øye symbolet (Egyptisk opprinnelse)

 

eye-horus-tattoo-big.jpg

 

Sjakkbrett gulv (Frimurer gulv som frimurer templer har der de utførerer sermoniene sine) Bildet er hentet fra kong Harald sitt besøk i Frimurerlosjen i Oslo.

 

frisak.jpg

 

 

 

 

Pentagram

 

invertedpent.png

 

Mange bruker også hånd/hår over ene øye for å symbolisere "The All Seeing Eye".

 

 

 

 

 

Grunnen til at jeg viser disse tegnene er for å vise at dette også blir brukt av mennesker vi har i livene våres hver dag, som artister, skuespillere, kriminelle, politikere etc. Mange av dem bruker disse tegnene for å vise sin troskap til satan og illuminati.

 

Her er noen eksempler:

 

666_ha89.jpg

 

 

666_ha30.jpg

 

 

 

gaga-illuminati.jpg

 

lady-gaga-illuminati-thanksgiving-special-2011-grammys-devil-white-christmas-song-rihanna-satanic-beyonce-jay-z-gay-michael-jackson-lil-wayne-madonna-fight-nicki-minaj-willow-smith-judas-marry-the-night-bad-romance-kylie-nose-job.jpg

 

fqotlb00jessie.jpg

 

okrah.jpg

 

justinb1.jpg

 

beyonce-video-phone-video-666-ok-hand-signs-occult.jpg

 

codex_81.jpg

 

tumblr_kzzet3nzwA1qazzzjo1_500_thumb.png

 

beatles_satan_signs.jpg

 

18478_1295275896788_1077043197_924322_5305501_n.jpg

 

greece-does-not-need-imf-help--2010-03-01_l.jpg

 

pope-benedict-xvi_handsign_satan_666.jpgmichael_jacksonyoung-1.jpg

 

Beyonce+Illuminati.jpgp_12010.jpg

 

bungaobama11.jpg?w=510

 

eminem-triple-six-hand-sign.jpg

 

 

 

Lupe+Fiasco+Hosts+Night+Prive+Las+Vegas+sd2E3eRw_10l.jpg

 

 

 

666_ha48.jpg

 

666_ha7.jpg

 

666_ha86.jpg

black_87.jpg

 

666_ha49.jpg

 

666_ha1.jpg

 

autwb6yiqq.jpg

 

 

 

 

autwb6yiqqcde.jpg

 

666_ha20.jpg

 

666_ha20.jpg

 

666_ha50.jpg

 

666_ha86.jpg

 

rapper2.jpg

 

666_ha38.jpg

 

666_ha36.jpg

 

666_ha35.jpg

 

666_ha11.jpg

 

666_ha33.jpg

 

666_ha13.jpg

 

666_ha19.jpg

 

 

 

666_ha15.jpg

 

666_ha12.jpg

 

666_ha4.jpg

 

oneeye28.jpg

 

ninahagen5610os.jpg

 

666_ha47.jpg

 

666_ha5.jpg

 

666_ha72.jpg

 

666_ha51.jpg

 

666_ha41.jpg

 

tumblr_lo1cd7Msen1qdoy52o1_500.jpg

 

friends-with-benefits.jpg

 

o544vn76dd.jpg

 

o544vn76ddcd.jpg

 

yk4yc0r8kk.jpg

 

666_ha46.jpg

 

666_ha44.jpg

 

tpain.31.jpg

 

666_ha25.jpg

 

Legg merke til pyramiden, the all seeing eye rett ved siden av 666 tegnet til Gaga.

 

666_ha32.jpg

 

madonna-illuminati-359x273.jpg

 

illuminati.jpg

 

madonna-illuminati.jpg

 

New World Order

 

nwo.jpg

 

Beyonce-Jay-z-Rihanna-Illuminati-hpnotik-qrew-net.jpg

 

Rihanna , Princess of the illuminati

 

princess-of-the-illuminati-rihanna.jpg

 

illuminati-jayz.jpg

 

tumblr_lp4m8qXydN1qdoy52o1_500.jpg

 

Untitled52.png

 

tumblr_lyywxhY3qm1r29fhx.jpg

 

tumblr_lqbac9k6FF1qdoy52o1_500.jpg

 

tumblr_lqcqwnpCbU1qdoy52o1_500.jpg

 

tumblr_lqb9bsIfBX1qdoy52o1_500.jpg

 

tumblr_lqb98fBcvZ1qdoy52o1_r1_500.jpg

 

tumblr_lpjgfe664s1qdoy52o1_500.jpg

 

tumblr_lotg75rBZC1qdoy52o1_400.jpg

 

tumblr_lnub38yHi81qdoy52o1_500.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det kan man lure på.

 

Ta f.eks Jay-Z her på dette bildet.

 

thouwilt.jpg

 

Det er tatt fra boken til Aleister Crowley

 

aleister+crowley.jpg

 

Hvorfor er Beyonce som liksom skal være så kristen sammen med en som representerer satanisme? Og det er mange flere tilfeller med Jay Z, dette var bare ett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Frimureri handler også om blodslinje. At alle i blodslinjen skal styre verden.

 

Visste dere at Bush og Obama og mange av de andre visepresidenter og presidenter og kongelige og kjendiser er i slekt med hverandre?

 

Visste dere at Prince William og Kate Middelton er i slekt med hverandre?

 

obama-bushheredity.jpg

Endret av Kvinnen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg er våken, og tror ikke på at Illuminati eksisterer den dag i dag, dersom du har noen fullverdige bevis, så kom frem med dem, ellers er det ingen grunn å diskutere det. Det er ingen i konspirasjons miljøene som faktisk har reelle bevis på at de faktisk eksisterer den dag i dag.

 

Og nå skal du dra inn en eksklusiv manne-klubb inn i deres påfunn?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Det er ikke bare noe nonsense svada som folk har for seg. OG de som har for seg det har ikke sett nært nok på saken men bare hørt på andre som sier det er svada.

 

Utallig artister synger og rapper om at de er fanget i illuminati, de viser satandyrkelser og andre okkulte ting.

 

Breivik var jo hjernevasket selv av å være frimurer.

 

Det er noe veldig rart med det hele og det er på tide at folk våkner opp, men det e rjo opp til hvert enkelt selvsagt.

 

Jeg er ateist og evolusjonist selv og tror sjeldent på svada og tull. Jeg er ute etter hva som er sant. Og dette illuminati greiene er reelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Aleister Crowley på Beatles coveret.

 

tumblr_lkyvkoUMKi1qcgioa.jpg

 

Dette blir veldig stykkvis postet av meg men er vanskelig få inn alt jeg ønsker å vise i en post og vanskelig å få det postet i en ryddig linje. Sorry.

 

Men håper det kan vekke litt spørsmåltegn om hva som egentlig skjer bak kulissene i verden vår.

Lenke til kommentar

Du er ateist og frykter noen som tilber djevelen? Selge sjelen sin til djevelen er ikke akkurat noe ateister frykter.

 

Ellers så har man et bilde av en artist som gjør et tegn, gratulerer, du kan med litt innsats finne det akkurat samme tilfellet med haugevis av andre tegn.

 

No proof, no plausibility.

 

For å sitere Immortal Technique; "hvis alt jeg hadde rappet om hadde vært sant, hadde jeg vært en voldelig kannibal som myrder folk over lav sko". For å ikke nevne Eminems "Criminal".

 

Logen i Trondheim ligger forøvrig ved siden av Vitenskapsmuseet. MUST PROVE EVERYTHING.

 

Hadde trodd at du som tydeligvis har skjønt at Fox nyheter er noe av det verste søppelet vi har på tv skulle ihvertfall ha et mer skeptisk blikk til hva media forteller oss.

 

 

La meg spørre dere, helt ærlig: Tror dere at det media forteller oss er sant? Hva vet vi egentlig om noe som helst annet enn hva nyhetene sender på tv skjermen vår? Selvsagt skal man være skeptisk og ikek tro på alle konspirasjoner men dette er faktisk veldig stort.

 

Se på hvor mange tegn i forkant illuminati sendte før september 11.

 

 

Og hvordan gjør man dette? Jeg har prøvd før. Men fikk det aldri til.

 

De må skrive underskriften sin i blod.

 

Katy Perry, Kaye West, Eminem, Bob Dylan og mange andre har sagt dette rett ut at de har solgt sjelen sin til djevelen for berømmelse.

Lenke til kommentar

Problemet mitt er at jeg har liten til ingen tro på symboler og djevelen er noe de kristne har funnet opp for å skremme folk med.

Å tilbe djevelen betyr faktisk at man tror på både gud og jesus som blir ganske så søkt når det kommer til en innbilt stor organisasjon som visstnok skal ta over verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...