Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

Det er jeg ikke sikker på men de er ihvertfall sykelig opptatt av symbolikk og jeg vil anta at de er ute etter å spre sitt sataniske budskap på et vis og da gjør de det vel gjennom disse symbolene da.

 

Men de blir mer og mer åpenlyse på det. Nå har artistene sataniske opptredener på scenen og kler seg i sataniske klær og viser sataniske tegn åpenlyst.

 

De vil vel vise mer og mer hvem de er. Illuminati altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine innlegg forholder seg vanligvis til fakta. Du er hjertelig velkommen til å motbevise hva jeg sier.

 

?

Jeg forstår deg slik at du avviser det framlagte faktamaterialet i toppinnlegget, men måten du gjør det på er å overse det. Så her forholder du deg ikke til fakta.

 

Toppinnlegget viser en symbolisme som gjentar seg, igjen og igjen. Symbolene har så lang historie som egyptisk mystisisme.

 

Så, Naomi Campbell, får lov til å bygge et hus som signaliserer til hele verdenen at den hemmelige organisasjonen Illuminati eksisterer, og at hun er et medlem av det?

 

Dette symbolspråket er viktig for dem. Det ble omtalt i første video.

 

youtube

The Truth May Scare You (Part 1)

Endret av Rosario
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Toppinnlegget viser en symbolisme som gjentar seg, igjen og igjen. Symbolene har så lang historie som egyptisk mystisisme.

Toppinnlegget viser en haug med bilder av folk som holder fingrene sammen i en sirkel. I noen bilder ser de også gjennom dette hullet.

 

Enhver unge som har lekt at han har briller, har gjort nøyaktig det samme. Enhver som åpner/lukker en brusflaske lager samme sirkel-formasjon med hånda.

 

Dette er ikke bevis.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mennesker elsker det okkulte. Black Sabbath ble f.eks. veldig populært på 70-tallet fordi de gikk imot det mange barn/unge ble opplært til på den tiden, nemlig å være A4 mennesker med kristen tro.

 

Så når Black Sabbath begynner å snakke om Satn og Alister Crowly, så fikk de svært mange fans.

 

Det okkulte er fortsatt fascinerende, og konspirasjonsteoriene om Illuminati etc. er svært så populære ihvertfall på Internett.

 

Det jeg har lest om Illuminati syns jeg er ganske genialt, de var/er en gruppe frimurere som ville skape et mer fritt samfunn uten Kirkens innblanding i samfunnet.

 

Jeg tror jeg liker Illuminati, hvis de eksisterer altså :)

Lenke til kommentar

Toppinnlegget viser en haug med bilder av folk som holder fingrene sammen i en sirkel. I noen bilder ser de også gjennom dette hullet.

 

Enhver unge som har lekt at han har briller, har gjort nøyaktig det samme. Enhver som åpner/lukker en brusflaske lager samme sirkel-formasjon med hånda.

 

Dette er ikke bevis.

Så bildene er av unger som leker at de har briller og åpner brusflasker?

 

Så søtt.

Lenke til kommentar

Wow....

 

 

Jeg vil påstå at den håndsignalen er ytters sjeldent man gjør.. Det føles unaturlig ut å gjøre det helt av seg selv. Og dessuten tror jeg ikke alle disse (og jeg kunne vist hundrevis av flere eksempler av mange forskjellige kjendiser og politikere etc som gjør det samme) jeg tviler på at de leker at de har på seg briller Slimda... Eller at de åpner en usynlig brusflaske. Noe så usaklig greier du kommer med..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Vet du hva jeg finner interessant? korrelasjonen av de som tror på "illuminati" og cannabis bruk :p

 

Du ville blitt overrasket! Det artige er hvordan langvarig THC bruk påvirker din venstre hjernehalvdel og hvordan det sløver din kognitive funksjon, prosessoren i hjernen so to speak, det påvirker også din høyre hjernehalvdel, spesielt din kreative evne.

Så med sløvet kognitiv funksjon, manglende evne til å filtrere informasjon, separere fiksjon fra empirisk fakta, og med økt kreativitet. Hva får vi da? En perfekt cocktail til å tro på slike ting..

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar

Det jeg har lest om Illuminati syns jeg er ganske genialt, de var/er en gruppe frimurere som ville skape et mer fritt samfunn uten Kirkens innblanding i samfunnet.

 

Jeg tror jeg liker Illuminati, hvis de eksisterer altså :)

De kan jo ikke være så smarte med tanke på at de tilber mørkets fyrste, altså en figur skapt av den kristne gud.(trådstarters påstand)

Lenke til kommentar

Toppinnlegget viser en haug med bilder av folk som holder fingrene sammen i en sirkel. I noen bilder ser de også gjennom dette hullet.

Enhver unge som har lekt at han har briller, har gjort nøyaktig det samme. Enhver som åpner/lukker en brusflaske lager samme sirkel-formasjon med hånda.

Dette er ikke bevis.

 

Vi snakker om fakta. Hvert bilde er fakta her :)

Hvilken konklusjoner vi skal trekke er opptil hver enkelt...

 

Men mindre du har trukket noen konklusjoner som du kan "bevise" :)

 

Jeg får motsatte inntrykket av deg enn dette

Mine innlegg forholder seg vanligvis til fakta. Du er hjertelig velkommen til å motbevise hva jeg sier.

 

Vet du hva jeg finner interessant? korrelasjonen av de som tror på "illuminati" og cannabis bruk

 

Ok, jeg venter på "bevisene"

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Vet du hva jeg finner interessant? korrelasjonen av de som tror på "illuminati" og cannabis bruk :p

 

Du ville blitt overrasket! Det artige er hvordan langvarig THC bruk påvirker din venstre hjernehalvdel og hvordan den sløver din kognitive funksjon, prosessoren i hjernen so to speak, det påvirker også din høyre hjernehalvdel, spesielt din kreative evne.

Så med sløvet kognitiv funksjon, manglende evne til å filtrere informasjon, separere fiksjon fra empirisk fakta, og med økt kreativitet. Hva får vi da? En perfekt cocktail til å tro på slike ting..

 

Vel, jeg har aldri rørt narkotika eller hasj.

 

Jeg er mer en Darwin, Richard Dawkins, Ateisme, Christopher Hitchens type jente og de gutta der. Jeg liker være oppdatert innenfor vitenskapen og evolusjon også.

 

Det er mine droger og hva jeg blir "høy" på.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at den håndsignalen er ytters sjeldent man gjør..

Du vil påstå det ja. Du påstår mye rart, egentlig.

6734804_f260.jpgmake-glasses-cool.jpg

(og jeg kunne vist hundrevis av flere eksempler av mange forskjellige kjendiser og politikere etc som gjør det samme)

Og jeg kunne vist hundrevis av flere eksempler av helt ordinære personer som gjør det samme. Det er ikke et bevis.

Eller at de åpner en usynlig brusflaske. Noe så usaklig greier du kommer med..

Her er flere som har samme grep som i bildene dine:

Bilde 1, 2 og 3

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, jeg har aldri rørt narkotika eller hasj.

 

Jeg er mer en Darwin, Richard Dawkins, Ateisme, Christopher Hitchens type jente og de gutta der. Jeg liker være oppdatert innenfor vitenskapen og evolusjon også.

 

Det er mine droger og hva jeg blir "høy" på.

Til at du blir "høy" so to speak, av vitenskap så er jeg overrasket over at du ikke bruker vitenskapelig metode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi snakker om fakta. Hvert bilde er fakta her :)

Fakta for hva? At mennesker holder hendene sine i rare positurer? Det betyr ingenting, med mindre vi har bevis for at det faktisk er en hemmelig kode for noe.

Hva om jeg finner flere personer som holder hånden sin som dette?

vulcan.jpg

 

Betyr det at de kommer fra Vulcan, slik som i Star Trek?

Jeg er mer en Darwin, Richard Dawkins, Ateisme, Christopher Hitchens type jente og de gutta der. Jeg liker være oppdatert innenfor vitenskapen og evolusjon også.

For å være fan av vitenskap og evolusjon, er du svært lite kritisk til hva du leser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Til at du blir "høy" so to speak, av vitenskap så er jeg overrasket over at du ikke bruker vitenskapelig metode.

 

Vel jeg prøver jo så godt jeg kan å fremlegge teorier her som jeg håper kunne vekke litt interesse og åpne litt øyer her, men jeg klarer ikke fremskaffe dokumenter og innrømmelser fra frimurerne jeg alene altså. Det blir litt for....vanskelig. For å si det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...