Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta MIchael Jackson for eksempel. Han var inni illuminati, han var deres slave for å tjene penger til Sony. OG hvem var sjefen der? Jo Tony Mottola, og hva sier Michael Jackson i en av sine taler videoer?

 

Jo at Tommy Mottola er djevelen. Og at han har vunnet og "outsmarted" Sony. Han har kommet seg ut av Sony.

 

http://www.youtube.com/watch?v=JgCMduLxsz8

 

Og hva skjedde? Jo, Illuminati tok livet av Michael Jackson.

 

 

Og gjett hva..

 

mj9_thumb.jpg?w=152&h=289

 

 

 

 

Illuminati er svært rasistiske og ingen svarte kan være frimurere har jeg lest, men jeg vet ikke helt..

 

De ser på svarte som undermennesker. Derfor har de representert negere til å rappe og være gangstere og snakke om mord og dop og være luddere og slike ting. Se på Nicki Minaj f.eks. Eller Rihanna f.eks.

 

Bare se hva søsteren til Michael sier her. Dere må jo innrømme at det noe rart?? Michael viste godt at han kom til å bli drept. Han visste det! Fordi han kjenner til illuminati.

 

Lenke til kommentar

hverken er religiøs

- Djeveldyrkelse er en sentral del i frimureriet illuminati. Lucifer er den de tilber.
- Det handler om å selge sjelen sin til djevelen

Si meg, vet du hva "ikke religiøs" betyr? Tror du på djevelen, så tror du indirekte på gud, og dermed også religiøs.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Er dette som en erkjennelse på at de eksisterer å regne?

Nei. Overhodet ikke.

Jeg poengterer bare at disse "skjulte bevisene" som enkelte har gravd fram på Youtube og andre kilder ikke nødvendigvis er så veldig overbevisende, da hvem som helst kan legge ut hva som helst.

Om jeg legger ut en film på Youtube med en gris som kan fly, så betyr ikke det at nevnte gris eksisterer.

Det finnes ingen form for kildekritikk blant de fleste som "etterforsker" og publiserer bevis mot Illuminati og frimurerene.

Lenke til kommentar

Dere må jo innrømme at det noe veldig rart??

 

 

Husker dere da Ringenes Herre kom ut??

 

Var dere som meg og tenkte at det var jævlig rart at twin towers falt og To Tårn filmen kom ut. Og dette store onde øyet, "The eye", og også navnet "Ringenes brorskap".

 

 

Det er jo veldig sammenhengende spør du meg da men...

 

 

One ring to rule them all.

 

Ja det er det de ønsker..

 

Si meg, vet du hva "ikke religiøs" betyr? Tror du på djevelen, så tror du indirekte på gud, og dermed også religiøs.

 

 

Jeg tror da ikke på djevelen jeg, hva snakker du om?? Jeg skjønner da utmerket godt at om man tror på sånt piss så tror man også på gud og annet vrøvl!

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

You can't argue with crazies.

They drag you down to their level and beat you on experience ...

 

ha, ja... det samme sa dem nok til Darwin også.

 

Men det utsagnet du kommer med her er jo vanligvis brukt i religiøse debatter. jeg har selv brukt det mange ganger.

 

Det beste jeg har hørt hittil i en debatt mot religion er "Har du noe poeng eller skal du bare spytte ut beviser hele dagen??" ...

Lenke til kommentar

Husker dere da Ringenes Herre kom ut??

 

Var dere som meg og tenkte at det var jævlig rart at twin towers falt og To Tårn filmen kom ut. Og dette store onde øyet, "The eye", og også navnet "Ringenes brorskap".

Ringenes Herre ble påbegynt for ca 70 år siden. Lenge før Twin Towers i det hele tatt var bygget. Og bøkene het, overraskende nok, The Fellowship of The Ring, The Two Towers og The Return of The King.

Jeg tror da ike på djevelen jeg, hva snakker du om?? Jeg skjønner da utmerket godt at om man tror på sånt piss så tror man også på gud og annet vrøvl!

Hvorfor bruker du djeleven som argumentasjon da? Selge sjelen sin og tilbe djevelen? Hvorfor i det hele tatt nevnte det, når du ikke tror på det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at det er dukker.

 

Det er jo selvsagt det, men det er symbolikken det representerer. Det er jo ganske så sykt med døde babyer og invollene deres på seg, er du ikke enig? Men et typisk satanistisk ofringsymbol.

 

Ringenes Herre ble påbegynt for ca 70 år siden. Lenge før Twin Towers i det hele tatt var bygget. Og bøkene het, overraskende nok, The Fellowship of The Ring, The Two Towers og The Return of The King.

 

Hvorfor bruker du djeleven som argumentasjon da? Selge sjelen sin og tilbe djevelen? Hvorfor i det hele tatt nevnte det, når du ikke tror på det?

 

Slimda, du skjønner ikke helt poenget tydeligvis.. Som de andre her gjør.

Lenke til kommentar

Dere må jo innrømme at det noe veldig rart??

Hva er rart?

 

Husker dere da Ringenes Herre kom ut??

 

Var dere som meg og tenkte at det var jævlig rart at twin towers falt og To Tårn filmen kom ut. Og dette store onde øyet, "The eye", og også navnet "Ringenes brorskap".

 

 

 

Det er jo veldig sammenhengende spør du meg da men...

Hva er sammenhengende. At filmen hadde hette to tårn, og at det var to tårn som raste sammen?

Den eneste sammenhengen er to tårn. Der stopper det også.

 

One ring to rule them all.

 

Ja det er det de ønsker..

Det hadde kanskje ikke vært så dumt med en verdenspresident.

Lenke til kommentar

Så kom med et poeng. Alt du gjør er å spyr ut med totalt meningsløst vrøvl uten sammenheng.

 

 

.... det er jo du som er for kort til å skjønne det tydeligvis. De andre diskuterer jo saken, du sitter jo på sidelinja og måper.. Ingen her som sier at jeg tror på djevelen annet enn deg?

Lenke til kommentar

Husker dere da Ringenes Herre kom ut??

Var dere som meg og tenkte at det var jævlig rart at twin towers falt og To Tårn filmen kom ut. Og dette store onde øyet, "The eye", og også navnet "Ringenes brorskap".

"To tårn" handler om to separate, forskjellige tårn .. i motsetning til Twin Towers.

 

Det het ikke "Ringenes brorskap", men "Ringens brorskap".

Mener du at disse representerer Illuminati? Et "brorskap" som styrer verden?

Hva da med "Ringenes Herre", som "Ringens brorskap" kjemper mot? Er det Illuminati's fiende?

Er han på vår side?

 

Hva har forøvrig J.R.R. Tolkien og Peter Jackson med Illuminati å gjøre?

Verden fortjener å få svar på dette!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...