Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frimureri handler også om blodslinje. At alle i blodslinjen skal styre verden.

 

Visste dere at Bush og Obama og mange av de andre visepresidenter og presidenter og kongelige og kjendiser er i slekt med hverandre?

 

Visste dere at Prince William og Kate Middelton er i slekt med hverandre?

 

 

a>

 

Visste du at alle i Norge (glem for argumentets skyld innvandring) antagelig er 10-menninger eller der omkring? Altså at det er sannsynlig at du og jeg er nærmere i slekt enn Bush og Hugh Hefner på skissen din?

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oh, crap .....

 

men det jeg vet er at om man er stor her i verden så er illuminati innblandet. Det er meget sikkert. Så det er jo umulig for illuminati og kontrollere alle i hele verden, men at de som styrer youtube er med i illuminati er ingen umulighet.

 

Som jeg sa i førstepost, rikdom og berømmelse har sin pris. Og da blir man illuminati sin slave.

Lenke til kommentar

Mark Zuckerberg er en datanerd. At han er nok ikke blant de flinkeste å prate for seg, i en presset situasjon. Selv Gates er ikke supergod på scena.

 

men det jeg vet er at om man er stor her i verden så er illuminati innblandet.

Google og Youtube er blant de absolutt største og mest-traffikerte nettsider på hele jorden. Likevel lar de Illuminati-videoer være i fred, mens nyhetskanaler som TV2 og NRK må føye seg. Hmmm?

Lenke til kommentar

Hvor kommer Norske påståtte satanister inn i dette av typen Vegard Sverre Tveitan, Stian Tomt Thoresen og Varg Vikernes inn i bildet?

Alle personer som synger om å tilbe Satan.

Stian Thoresen sågar lever godt av å synge om Satan og tjener gode penger på dette gjennom bandet han var med på å starte i fortsatt er frontfigur for.

Endret av perpyro
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...