Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Du fiser ikke i senga til dama!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk opplevd det stikk motsatte. Var sammen med ei som feis over alt og gjerne sa ifra at hun hadde gjort det :p og jo værre det luktet jo morsommere synes hun det var :p Feis forsåvidt av og til jeg også og jeg hadde ikke noe imot at hun gjorde det heller, var bare moro. Skal nevnes at hun var helt utrolig vakker(sånn 10 av 10 maxim swimsuit style) så det hele var litt ekstra moro :p

Anonym poster: d155f9f96127bee2651da2ea53c2182f

Lenke til kommentar

Har faktisk opplevd det stikk motsatte. Var sammen med ei som feis over alt og gjerne sa ifra at hun hadde gjort det :p og jo værre det luktet jo morsommere synes hun det var :p Feis forsåvidt av og til jeg også og jeg hadde ikke noe imot at hun gjorde det heller, var bare moro. Skal nevnes at hun var helt utrolig vakker(sånn 10 av 10 maxim swimsuit style) så det hele var litt ekstra moro :p

Anonym poster: d155f9f96127bee2651da2ea53c2182f

 

In before treskopus anklager deg for å lyve.

Lenke til kommentar

Hva sa du da du gjorde det slutt, egentlig? "Sorry, men om du fiser i senga mi er du ikke noe for meg. Det er slutt."? og eventuelt, hvordan reagerte han?

 

Han kjørte på for siste gang idet jeg satt øynene i han og sa klart og tydelig; "det der var dråpen, jeg har nevnt uendelig mange ganger at du ikke har en dritt her å gjøre med slike fraværende manerer. Det er respektløst, det er slutt"

 

han fikk et litt trist blikk og jeg så tårene kom krypende, men jeg holdt ved min avgjørelse. Men det blikket plager meg litt fortsatt, det var liksom som om hele blikket bare skrek "unnskyld". Uansett har jeg hatt det mye bedre når jeg ble kvitt dette, og jeg kjenner også, føler jeg, at luften i leiligheten er renere. Det går liksom an å puste her uten å kjenne eimer av flatulens. Slikt setter seg faktisk godt i både vegger og møbler.

Endret av treskopus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg var sammen med en fyr som etterhvert dessverre ble så komfortabel i mitt nærvær, at han tok seg friheten med å fise i min seng, gjerne med meg ved siden av.... Han hadde heller ikke noe imot å fortelle meg hva som kom på forhånd, slik at jeg kunne "glede" meg i noen sekunder før madrassen ble infisert. Dette skjedde ikke i bare senga, også i sofaen og i bilen!

 

Dette synes jeg er svært motbydelig at enkelte gutter (les: flertallet) faktisk tillater seg å gjøre!! Jeg tviler på at mange jenter digger det. Mener dere slikt er akseptabel oppførsel, og en ok måte å behandle en kvinne på?

Jeg pleier å ta tak i hodet på dama og presse hun under dyna før jeg fjerter.

Men seriøst; Man burde være så komfortabel at man kan fjerte i nærheten av dama.

Det er bare naturlig. Jeg hører på pussyfarts, hvorfor skal ikke dere høre på fjertene mine?

Hvis man er sammen lenge nok, så reagerer man ikke engang. (Jeg har aldri reagert, det er bare naturlig).

Skal jeg reagere på at dama har mensen? Nei, jeg trodde ikke det.

 

Man må være komfortabel med partneren sin.

Endret av Bundy
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...