Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Du fiser ikke i senga til dama!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Bare å beklage kjære debattanter, men her er jeg enig med trådstarter til en viss grad. Du kan virkelig gjøre ting et HAKK mer diskre selv om du har dine behov. Det der blir bare nasty.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes to typar menneske her i verda. Dei som synest det er heilt greit å fise i senga med andre til stade og dei som ikkje synest det.

 

I dette tilfellet held eg med treskopus. Av og til skjer ting ein ikkje har kontroll over, men å prompe rundt på den måten er noko folk burde klart å legge av seg då dei runda ein alder på to siffer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345

Jepp, her må jeg si meg enig med (troll eller ikke) treskopus!

 

Nå hr jeg ingenting med hva andre par gjør og liker, så de som ser det som en nødvendighet å fise når de henger sammen får gjøre det. Men jeg skjønner ikke vitsen..

 

Jeg liker ikke når andre fiser rundt meg, uansett hvem det er. Derfor gjør jeg det ikke foran andre heller! Jada, det kan skje med uhell og når man sover, men er det det samme som å gjøre det foran hverandre når man lager middag, ser film, leser etc.? Nei..

Så hvis den andre parten ikke liker det, så bør man klare å la være ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345

Haha, morsomt at retten til å fise foran dama er en så viktig sak for mange menn! Så lenge de er ok med at det kommer til å gjelde for begge parter så ;)

 

Men jeg syntes det interessant at mange snakker om "det punktet i forholdet" hvor det blir ok. For min del er det ingen forskjell mellom å gjøre det etter ett år eller på første date. Begge vet jo at den andre gjør det, så det er ikke poenget. Men det er ikke attraktivt, høflig og ofte lukter det guffent. Så hvorfor? Tilbringer man nok tid sammen vil det skje uansett, men 10 ganger om dagen (og kanskje fulgt opp at et stort Aaahh som en kompis av meg gjør) blir vel mye

 

Men det er en generell greie - noen lar jo hele kroppen sin falle med en gang de har fått seg fast følge. "Hun er jo glad i meg uansett" så hvorfor ikke legge på seg 10 kilo? Dette er selfølgelig kun en personlig mening, men; Hvis det blir det for mange av disse går det fra "å være komfortabel rundt hverandre" til å ta hverandre for gitt og ikke bry seg

Lenke til kommentar

Tvert om.

 

Man burde slutte å gjøre noe nummer av promp når man runder en alder på to siffer.

 

Helt seriøst:

Hva gjør dere stakkars forvaklede mennesker dersom dere har mye tarmgass og dere ligger i sengen?

Lyger dere, eller forteller en liten usannhet, forlater rommet og gjør noe naturlig som du ville gjort 5 sekunder etter at du sovnet uansett -- eller ligger dere og lar dere plages av problemene dere har skapt for dere selv fordi dere av en eller annen merkelig grunn har en aversjon mot naturlig flatulens og føler et behov for å undertrykke og skjule dette naturlige fenomenet?

 

Har dere problemer med å gå på do i skogen eller bæsje mens andre mennesker er tilstede også?

 

I sivilisasjonens krybbe, for 2100 år siden, diskuterte mennesker politikk og bestemte samfunnets framtid og fastslo etiske retningslinjer, som følges i dag, mens de satt på ramma sammen, og i dag så kan ikke mennesker som ønsker å leve livet sammen slippe en fis uten at partneren vurderer samlivsbrudd???

Som sagt, det er forskjell på å la naturen gå sin gang og å bevisst prompe rundt heile dagen rundt andre, fordi det er "morosamt".

Det er bra for kroppen å få lufta ut, så eg seier ikkje at folk skal halde det inne, men det er mogleg å gjere det på ein litt meir diskré måte.

 

Ellers har eg ikkje noko kommentar til stråmennene dine.

 

For øvrig er det ganske store forskjellar på kva den enkelte ser på som normal folkeskikk. Eg har ikkje fasiten sidan det ikkje finnes ein fasit, berre forskjellige meiningar. Mi meining er tydelegvis forskjellig frå di.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...