Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Du fiser ikke i senga til dama!


Anbefalte innlegg

Hey hey hey, hva er dette tullet om at kvinner fiser? de verken raper eller slafser heller. aldri!

 

Jeg er også helt sikker på at de ikke tisser eller bæsjer heller. Ikke svetter de, og de trenger aldri å klippe negler eller hår.

 

Kvinner ble født perfekte og luktet vanilje, og har ikke slik forandring som menn har på disse områder.

 

Menn må forkle fjerter som noe annet. Mix det inn i språket ditt, bytt ut ord som dårlig, beklagelig, fælt osv med lyden av en fjert.

Endret av olsen_1
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hahahaha.. jeg fiser med dama hele tiden jeg. i sengen. soffan. bilen(bilen vår da) osv... heldigvis skriker hun bare æææææsj og gjør det samme selv og ler av det.

 

Da har du, og den ekle kjerringa di, missforstått noe.

 

Jeg fiser ikke med dama mi, og jeg er glad for at hun ikke fiser foran meg.

 

mens du har forstått noe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men å fise med vilje er noe helt annet. Det kunne han spare seg for.

 

Det er jo akkurat det jeg snakker om.... ukontrollerte utbrudd er noe helt annet, som selvsagt kan unnskyldes, men jeg vil mene det fremgikk veldig tydelig av innlegget mitt at dette var snakkk om BEVISST fising? Slikt har jeg veldig mye imot.... det er direkte motbydelig.

 

planer om det!!. hun har faktisk sakt til meg at jeg har vært den eneste hun kan være seg selv oh fise uten å være flau over det :)

 

Deres høres ut som et radarpar. Litt som de to i Tangerudbakken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg var sammen med en fyr som etterhvert dessverre ble så komfortabel i mitt nærvær, at han tok seg friheten med å fise i min seng, gjerne med meg ved siden av.... Han hadde heller ikke noe imot å fortelle meg hva som kom på forhånd, slik at jeg kunne "glede" meg i noen sekunder før madrassen ble infisert. Dette skjedde ikke i bare senga, også i sofaen og i bilen!

 

Dette synes jeg er svært motbydelig at enkelte gutter (les: flertallet) faktisk tillater seg å gjøre!! Jeg tviler på at mange jenter digger det. Mener dere slikt er akseptabel oppførsel, og en ok måte å behandle en kvinne på?

 

Du synes at flertallet av menn er ekle? Jeg skal fortelle deg om ei jente som var... vel, komfortabel i mitt nærvær. Dette skjedde for tre år siden. Jeg ante fred og ingen fare den gangen jeg og jenta satt og så på film i kjelleren i huset til faren min. Plutselig sier hun "jeg må prompe". Jeg er ikke sikker på om jeg hevet ett eller to øyenbryn, men jeg sa i hvert fall at "da kan du gå ut på gangen som alle andre". De gangene jeg fikk besøk av kompisene mine, så respekterte nemlig de husreglene mine og gikk uten untak ut døra et øyeblikk hvis de måtte fise. Men det gjorde ikke denne jenta. Hun reiste seg opp fra sofaen, tok et pledd som lå over stolryggen, brettet det ut på gulvet og la seg på pleddet på magen før hun slapp den verste bønna i manns minne. Etterpå syntes hun ikke i det hele tatt at det var noe galt, på tross av den heftige bakoversveisen jeg hadde i kjølvannet av både Nagasaki og Hiroshima på en gang. Nei, det hun gjorde, var å le rått og utilslørt.

 

Dere kvinner (altså flertallet) er så motbydelige. Jeg tviler på at mange menn digger det. Synes du at dette er akseptabelt, eller at det er en fin måte å behandle en mann på?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

jeg var sammen med en fyr som etterhvert dessverre ble så komfortabel i mitt nærvær, at han tok seg friheten med å fise i min seng, gjerne med meg ved siden av.... Han hadde heller ikke noe imot å fortelle meg hva som kom på forhånd, slik at jeg kunne "glede" meg i noen sekunder før madrassen ble infisert. Dette skjedde ikke i bare senga, også i sofaen og i bilen!

 

Dette synes jeg er svært motbydelig at enkelte gutter (les: flertallet) faktisk tillater seg å gjøre!! Jeg tviler på at mange jenter digger det. Mener dere slikt er akseptabel oppførsel, og en ok måte å behandle en kvinne på?

 

Takk for tipset, trengte virkelig en tråd for å vite dette. :wee:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

TS, kan du for engangs skyld prøve å lage en tråd som innehar snev av kvalitet? At så mange gidder å mate dette trollet er for meg ganske uforståelig.

 

Og til informasjon så har jeg sluppet høylytte fiser foran alle sammen uten problemer, og det samme vet jeg at mine kompiser gjør foran sine damer. De er ikke spesielt happy når det skjer, men det er heller ingen big deal.

Lenke til kommentar

Greit at du er fisefin, treskopus, men kanskje du skal endre målgruppe når det gjelder menn i så tilfelle? Det er ganske åpenbart at du er opptatt av rånere, helst så harry som mulig, med biler som ser kule ut og lager mest mulig bråk. Samtidig fantaserer du om å møte de i trafikken mens dere kappkjører gjennom lyskryssene. Ikke vet jeg, men jeg har et inntrykk av at disse karene gjerne fiser litt mer høylytt enn de du finner på nærmeste golfbane eller sjakkturnering.

Endret av ^Th0mas^
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Dette skjedde for tre år siden. (blablabla)

 

Den historien din er for dårlig til å være sann.

 

Jeg derimot, jeg satt i senga til den omtalte duden - vi hadde datet i et par uker idet han sier helt konkret at han føler for å prompe! Jeg tenker bare "det der hørte jeg ikke", og forsøker å overse det, men han gjentar det, så jeg sier "det trenger du ikke si eller gjøre i mitt nærvær".. men han bare velter seg rundt på madrassen og slipper det løs som om jeg totalt ikke var tilstede!!

 

Fra den dagen fikk jeg helt avsmak på duden. Så jeg kuttet kontakten.. tilfeldigvis fant vi hverandre igjen fem måneder senere, og attituden hans ble glemt i synet av stilen og trynet hans, så jeg fortsatte der vi slapp og ble sammen med han noen mnd senere.

 

Enda noen måneder ut i forløpet, forsto jeg plutselig hva som fikk meg til å forsvinne sist... duden tok seg friheter han aldri skulle ha tenkt på i nærheten av en dame! Han fes i MIN seng!! Høyt og kraftig, og til og med etter å ha sagt på forhånd at han skulle gjøre det, når jeg ville knulle han! VIlle selvsagt ikke knulle han lenger da. Men den dagen han satt lattermild og prompet gjentagende i førersetet i firmabilen, da... da rant det over for meg. Da var det slutt

Endret av treskopus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og vel, Th0mas. Denne duden her ser man aldri iført noe som ikke kommer fra Ralph Lauren eller Lacoste.. og LIKEVEL oppfører han seg så hinsides!! Det forstår selv ikke du, gjør du vel?

 

Behøver allikevel ikke å si at du ikke menger deg med feil målgruppe når du ikke tåler en fin.

 

Om du er redd for hva andre gjør i din seng, ikke inviter dem dit? Verre er det ikke.

Lenke til kommentar

Den historien din er for dårlig til å være sann.

 

Den historien er ikke noe mindre realistisk enn alle historiene du serverer her på forumet. Du forteller en nesten identisk historie i det samme innlegget, men du tror kanskje at bare menn promper? Jeg kan forsikre deg om at det som hendte i kjelleren min er en sann historie.

 

Noen vil mene at du er den største vitsemakeren vi har i samlivsdelen av forumet for øyeblikket. Siden det er så mange morsomme ordspill i innleggene ovenfor, vil jeg også legge til ett om hva jeg synes om denne tråden:

26824172.jpg

 

Det hadde for øvrig vært fint om du ville svare på spørsmålene jeg stilte deg, uavhengig av hva du synes om kvaliteten på den bedritne opplevelsen min.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjære treskopus, vær så snill å ta deg en tur ut i den virkelige verden, så godt som alle trådene dine får deg til å framstå som en overfladisk idiot, folk fiser; at fyren fiser i nærheten av deg tyder nok heller på at han er komfortabel i nærheten av deg enn på at han er en drittsekk.

 

Kan forsåvidt legge til at du mest sannsynlig får bedre feedback på slike kommentarer på kvinneguiden :)

Endret av weebl
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...