Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Du fiser ikke i senga til dama!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"... i fare for å ende opp med ei dame som TS"? Det tror jeg ikke at du trenger å være redd for. Jeg er veldig sikker på at treskopus er ei veldig pen dame. Jeg ser ingen annen grunn til at noen menn skulle tåle å ha noe som helst med henne å gjøre, for personligheten og intelligensen finnes det i hvert fall ikke maken til.

Lenke til kommentar

...

 

Menn svetter hele tiden.

 

Menn sine kjertler og porer skiller hele tiden ut sekreter, hormoner og talg.

 

Menn tisser mange ganger for dagen.

 

Menn fiser ut gassene de har i tarmen slik at den ikke plager dem.

 

Menn bæsjer mange ganger i uken.

 

De nyser og spruter ut snørr og spytt når de gjør det.

 

ALT dette er naturlig og ALLE i hele verden burde akseptere dette, og det burde vært mulig å gjøre ALT DETTE på egnede steder.

 

Skal vedkommende gå ut av sengen og fortelle at han skal gå på badet å prompe?

Eller blir det av enn eller annen UNATURLIG GRUNN ansett som "ufint"?

Skal vedkommende stå opp, LYGE, og så prompe, og så legge seg igjen?

 

Nei vet du hva.

Trådstarter må skjerpe seg.

Hun promper MANGE GANGER mens hun sover, stort sett hver eneste natt, selv -- og uten å legge merke til det selv mange ganger for dagen.

 

Skal mannen, dersom han er våken når hun promper, vekke henne og fortelle hva han synes om det?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Idiotiske argumenter og påstander TS kommer med her. Det er en naturlig del av mennesket og selv om det kan føles ubehagelig for deg så er det slik vi er. Jeg er 100 % sikker på at du må fise minst en gang om dagen og siden du kommer med slike annklagelser om din mann så er jeg temmelig sikker på at du holder gassene inni deg, men hva er vitsen med dette. Det kommer jo bare ut om natta uansett. Du fiser om natta du også!

Lenke til kommentar

De kan kanskje oppfattes verre også i og med at fising og kvinner ikke blir forbundet sammen. Dette blir jo egentlig idiotisk når man tanker på at faktisk også kvinner mer mennesker :D Jeg skjønner det at man kan ta hensyn til folk, men må du så må du. Jeg tror ikke at noen er så sadistiske at de med vilje fiser i andre folk sitt nærvær for at de vil plage...

Lenke til kommentar

JO!!! Det er hva de gjør. De i denne tråden som angriper meg fordi de ikke forstår at jeg kritiserer uhøffeligheten her, og ikke det menneskelige behovet, kan gå å skrubbe ræva si med salmiakk samtdig som de vasker kjeften! Slutt å gå løs på treskopus bare fordi treskopus fremhever at flatulens er ekkelt når det fremkommer i uhøffelige innpakninger, herunder bevisst fising... Dette har null med at vi er mennesker å gjøre, eller at det skjer alle. Slutt å si den idiotiske strofen, for dette handler om FAKTER!!

 

Det begynner å lukte ekkelt i denne tråden

Lenke til kommentar
Du forteller en nesten identisk historie i det samme innlegget, men du tror kanskje at bare menn promper? Jeg kan forsikre deg om at det som hendte i kjelleren min er en sann historie

 

Nå babler du godt her. Selvfølgelig er det ingen jenter som reiser seg fra en sofa, omgitt av gutter, for å brette et teppe ut på gulvet, legge seg på magen over det og fyre fra seg! Idiotisk, skulle du først finne på en "story" så ha litt fantasi først. Og hvordan kan du tillate deg å kalle referatet mitt fra min egen-opplevde episode for "identisk historie"?! Forskjellene er store, og den største er at min er pure sannhet, mens din er oppspinn.

 

Enkelt og greit sier man ikke til kjerringa at man vil fylle opp rommet med tarmgass, det gjør man bare ikke... da holder man munn og går heller ut litt for å lette på trykket.

 

PS, du gir inntrykk av at du har en "No farting"-plakat på døra di i den kjellern, har du det?

Lenke til kommentar

Kvinner er uhøflige og fjerter minst like mye som menn, jamfør anekdoten min på forrige side.

 

Jeg har virkelig til gode å se/høre om en kvinne som gyver løs på det viset foran noen som helst, og hvert fall ikke typen sin. Og i SATC ser du at Miranda er uheldig og lekker ut et uønsket utbrudd i samvær med en fyr hun dater, hvilket hun skammer seg over i mange dager.

Lenke til kommentar

Nå babler du godt her. Selvfølgelig er det ingen jenter som reiser seg fra en sofa, omgitt av gutter, for å brette et teppe ut på gulvet, legge seg på magen over det og fyre fra seg! Idiotisk, skulle du først finne på en "story" så ha litt fantasi først. Og hvordan kan du tillate deg å kalle referatet mitt fra min egen-opplevde episode for "identisk historie"?! Forskjellene er store, og den største er at min er pure sannhet, mens din er oppspinn.

 

Enkelt og greit sier man ikke til kjerringa at man vil fylle opp rommet med tarmgass, det gjør man bare ikke... da holder man munn og går heller ut litt for å lette på trykket.

 

PS, du gir inntrykk av at du har en "No farting"-plakat på døra di i den kjellern, har du det?

 

Jenta jeg prater om var ikke omringet av gutter. Den eneste gutten der var meg. Anekdoten min er hentet fra virkeligheten. Uansett hvor mange ganger du gjentar deg selv, er ikke hendelsen noe mindre sann. Hvem av oss som er mest plausibel får resten av forumets brukere avgjøre. Mange av dem kjenner jo til et par av de andre trådene dine der du serverer påstander som mange tar for å være useriøse eller grense til det absurde.

 

Nei, jeg hadde ingen plakat på kjellerdøra, men det er sikkert ingen dårlig idè. Jeg har dog ikke behov for en plakat nå lenger, ettersom jeg har flyttet ut av kjelleren og ikke venter noe besøk fra den jenta.

 

Jeg har virkelig til gode å se/høre om en kvinne som gyver løs på det viset foran noen som helst, og hvert fall ikke typen sin. Og i SATC ser du at Miranda er uheldig og lekker ut et uønsket utbrudd i samvær med en fyr hun dater, hvilket hun skammer seg over i mange dager.

 

Bla tilbake til forrige side og les gjengivelsen min en gang til. Hva er SATC?

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Og i "Helt perfekt" ser man at Thomas spør samboeren sin, når de legger seg, om han kan få dispensasjon til å slippe ut litt oppsamlet gass. I "Solsidan" spør Ove Sundberg om han kan få lov å dra seg en håndjager etter at kona avslår forplayet hans, hvilket betyr at de helt sikkert også opererer med samme forhåndsregler hva gjelder utslipp av gasser. Det er bare Norge som ikke har kommet så langt!

 

Nordmenn er rett og slett noen griser. Det er dere flotte beviser på.

Endret av treskopus
Lenke til kommentar

Helt perfekt er en norsk serie og Thomas Giertsen er en vassekte nordmann. Er du klar over at både Helt perfekt og Solsidan er komiserier og fri fiksjon?

 

Men ja, jeg kan si meg enig i at nordmenn i snitt er noen griser, for hvis det kommer like mye dritt ut av ræva di som det gjør fra kjeften din, er det mer enn nok for de andre 5 millionene som bor i landet.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Hva er SATC?

 

Sex and the city

 

Helt perfekt er en norsk serie og Thomas Giertsen er en vassekte nordmann. Er du klar over at både Helt perfekt og Solsidan er komiserier og fri fiksjon?

 

So fucking what? Det har ingenting å si. De fremgår som et godt eksempel ifb med akkurat dette temaet!

 

Jeg er også klar over at du er fri fiksjon

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke på Sex and the city, men det er uansett ikke noe mer virkelig enn de andre seriene du nevner.

 

Nei, tv-serier er ikke gode eksempler når du skal beskrive virkeligheten.

 

Når du kaller meg fri fiksjon, vet jeg ikke helt hva jeg skal svare. Jeg føler meg som en del av virkeligheten og jeg er tross alt i stand til å skrive innlegg på forumet.

Lenke til kommentar

Å fise med dama er jo en stor milepæl i forholdet! Avslappet og godt, sånn det skal være. Man skal såklart ikke være ekkel med det, dog. Med eksen min satt vi ofte å så på fotball eller filmer, mens vi drakk øl og spiste chips. Da var det veldig befriende når hun letter foten og slipper en :) Å være med ei stram, fisefin dame som ikke tåler det engang, det blir for dumt for min smak ihvertfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg var sammen med en fyr som etterhvert dessverre ble så komfortabel i mitt nærvær, at han tok seg friheten med å fise i min seng, gjerne med meg ved siden av.... Han hadde heller ikke noe imot å fortelle meg hva som kom på forhånd, slik at jeg kunne "glede" meg i noen sekunder før madrassen ble infisert. Dette skjedde ikke i bare senga, også i sofaen og i bilen!

 

Dette synes jeg er svært motbydelig at enkelte gutter (les: flertallet) faktisk tillater seg å gjøre!! Jeg tviler på at mange jenter digger det. Mener dere slikt er akseptabel oppførsel, og en ok måte å behandle en kvinne på?

 

Jeg er tilfeldigvis av typen neandertaler, vi fiser ikke. men får gjerne blod på tann hvis dere av typen homo sapiens finner på slik ugagn jeg tror kanskje jeg er det du leter etter, i og med at jeg er av den mannlige neandertaler sorten. ta gjerne kontakt.

Lenke til kommentar

Og i "Helt perfekt" ser man at Thomas spør samboeren sin, når de legger seg, om han kan få dispensasjon til å slippe ut litt oppsamlet gass. I "Solsidan" spør Ove Sundberg om han kan få lov å dra seg en håndjager etter at kona avslår forplayet hans, hvilket betyr at de helt sikkert også opererer med samme forhåndsregler hva gjelder utslipp av gasser. Det er bare Norge som ikke har kommet så langt!

 

Nordmenn er rett og slett noen griser. Det er dere flotte beviser på.

Nei, nå begynner jeg å tro at du er et troll. Hvis du ikke fiser på en dag, slipper du over 17 fiser i søvne (Har jeg hørt.) Hvis du slipper normalt (Som jeg tror du ikke gjør), slipper du likevel fjerter i søvne. Så det så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...