Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er det. Er slik på cod også hvis du har spilt det. Slik at de skal slippe å ordne ordentlige stabile servere selv, lar de det gå på spillere som gjerne har den høyeste pingen som går an å fange opp.

Jeg tror jeg har spilt alle Cod-spillene, til og med Modern Warfare 2. Det var det første uten dedikerte servere, og sammen med alt det andre som gjorde det spillet irriterende, gjorde at jeg ga opp hele COD-serien. COD4 likte jeg igrunn, men de senere spillene i serien er bare det samme opp igjen.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har spilt alle Cod-spillene, til og med Modern Warfare 2. Det var det første uten dedikerte servere, og sammen med alt det andre som gjorde det spillet irriterende, gjorde at jeg ga opp hele COD-serien. COD4 likte jeg igrunn, men de senere spillene i serien er bare det samme opp igjen.

 

Er lei FPS spill generelt, er ikke noe nytt. De siste årene har det blitt mindre og mindre for min del. Spilte 40 timer Far Cry 3 MP før eg gav opp. Ble verre connection for hver dag som gikk. Gikk mer på tilfeldigheter enn skills om man gjorde det bra. Hadde en K/D på 3.4 etter 4700kills. Da gav eg meg på topp kan man si

Lenke til kommentar

Er lei FPS spill generelt, er ikke noe nytt. De siste årene har det blitt mindre og mindre for min del. Spilte 40 timer Far Cry 3 MP før eg gav opp. Ble verre connection for hver dag som gikk. Gikk mer på tilfeldigheter enn skills om man gjorde det bra. Hadde en K/D på 3.4 etter 4700kills. Da gav eg meg på topp kan man si

Spiller fortsatt Far Cry 3, men bare litt nå og da. Det jeg savner, er et skikkelig taktisk FPS, slik som det orginale Ghost Recon, Rainbow Six: Raven Shield og SWAT 4. Moderne Ghost Recon og R6 er en vits.

Lenke til kommentar

Spiller fortsatt Far Cry 3, men bare litt nå og da. Det jeg savner, er et skikkelig taktisk FPS, slik som det orginale Ghost Recon, Rainbow Six: Raven Shield og SWAT 4. Moderne Ghost Recon og R6 er en vits.

 

Ghost recon online er faktisk gameplay messig ganske likt de gode gamle taktiske førstepersonspillene, så hvis det er hva du leter etter anbefaler jeg å sjekke det ut.

 

Forsøverig ganske overasket over hvor mange her som snakker om flerspiller, jeg vil si at styrken til fc3 ligger i den gode gammeldagse enspiller opplevelsen.

Lenke til kommentar

Alle fokuserer altfor mye på flerspiller. Ja, det er greit å ha med, og noen ganger kan det være et stort pluss. (DayZ uten hackere^^, hadde ikke vært det samme uten flere spillere. Det samme med cod og en del andre spill) Men en ordentlig god single player blir bare sjeldnere og sjeldnere. Det er trist, men sånn er det.

Lenke til kommentar

Historiene i de forskjellige far cry spillene er ikke koblet sammen, det er underveis noen referanser som du bare vil forstå hvis du har spilt de tidligere spillene men du legger ikke merke til de hvis du ikke har spilt dem.

 

Det skader ikke å spille far cry 1 og 2 i etterkant eller hvis du ønsker mer, bare vær klar over at Far Cry 1 er mer et rent fps-spill da det var utviklet av noen helt andre folk(crytek, folkene bak crysis serien), jeg personlig synes de nye utviklerne(ubisoft montreal) har tatt spillene i en mer interessant retning enn de originale utviklerne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FarCry 1 likte jeg svært godt da det kom ut, men det var dessverre et aspekt ved det som jeg ikke satte særlig pris på. (Dessverre valgte Crytek å dra dette aspektet enda lengre i Crysis.) Heldigvis fjernet Farcry2 og 3 seg fra denne tilnærmingen men Farcry2 havnet virkelig langt nede i kjelleren pga. noen fullstendig håpløse designvalg. Farcry3 er desidert den sterkeste tittelen og kan helt klart spilles uavhengig av de to andre. Man går ikke glipp av noe vesentlig i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Historien i Farcry 3 var kvalmende, (spoiler)

Jeg tok livet at kjæresten og var kjempe glad på grunn av at alle døde da, for alle var plagsomme som faen.

Aldri har jeg spillet et så forbanna cliche spill tatt rett fra hollywod.

 

Eneste som var morsomt var og snike drepe folk kjøre bil og han tyske fyren ( SOM VI EGENTLIG SKULLE VERT FRA STARTEN) Og Vaas hadde sine gode stunder men alt for mye cliche, bland det med drep 100 folk quest og spillet er høyt oppe i drømme verden, fy flate for noe bullshit av et spill

 

 

Visst UBISOFT er så forbanna glad i filmer hvorfor i helvete lager de ikke filmer i stedet for spill.

 

Oh wait hvor dårlig gikk ikke det, når man er så inkompetent og la Uwe Boll av alle folk til og lage film da vet man at Ubisoft har synket dypt i graven.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...