Gå til innhold

Post dine upopulære synspunkter


Anbefalte innlegg

Du vrir og vender på ting ved at du ser med engang til det desidert verste eksemplet.

 

"Jeg ønsker muslimer velkommen"

"Så du vil ha sharialov?"

 

"Jeg er for dødsstraff"

"Du vil drepe lommetyver".

 

Bare fordi vi lar muslimer komme inn i landet og lar de leve sitt liv så betyr ikke det at Nidarosdomen blir jevnet med jorden. Det kommer kanskje et par moskeer her og der, men noe verre blir det ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vrir og vender på ting ved at du ser med engang til det desidert verste eksemplet.

 

"Jeg ønsker muslimer velkommen"

"Så du vil ha sharialov?"

 

"Jeg er for dødsstraff"

"Du vil drepe lommetyver".

 

Bare fordi vi lar muslimer komme inn i landet og lar de leve sitt liv så betyr ikke det at Nidarosdomen blir jevnet med jorden. Det kommer kanskje et par moskeer her og der, men noe verre blir det ikke.

 

Hm, jeg vet ikke hvem som vrir og vender på andres utsagn jeg, hm. (deg) hm. hm.. hm...

 

 

Jeg påpekte at norsk lov kan forandre seg. Premisset er at innvandrere skal følge norsk lov. Norge er et demokrati og lovene bestemmes etter hvem som er i flertall. Det betyr at lovene kan bli betraktelig verre, og Skurpu tok nok ikke dette med i betraktning. Derfor påpekte jeg dette.

Endret av Austrian Economist
Lenke til kommentar

Ja til mer arbeidsinnvandring. Men utenlandske arbeidere kan ikke ha samme rettigheter som oss andre og statsborgerskap etter 7 år. Slutter de å jobbe må de ut med mindre de blir hardt skadet på arbeidsplassen. Ifølge Aftenposten og Nettavisen er mellom halvparten og to tredeler av alle innvandrere arbeidsløse eller på trygd. Da bidrar de ikke til landet vårt. Det koster 2 skatteinntekter å dekke opp 1 trygdet. Når 2/3 innvandrere er trygdet ifølge Stavrum i Nettavisen, så betyr det at av 500.000 mennesker som er kommet i Norge, så bidrar bare 166.000 av dem. I netto må 664000 nordmenn jobbe fulltid for å dekke opp for minuset i innvandringen. Og kun da begynner man å regne på utgifter til det offentlige, altså felles oppgaver. Med andre ord: Innvandringen til Norge er en katastrofe.

 

Jeg vil ha blankt nei til 99% av asylsøkere. Det finnes nubbesjans for at de 200.000 asylsøkerne vi har i Norge alle er politisk opposisjonelle. Nesten ingen av dem er interessert i politikk i det hele tatt. Og de aller fleste er altfor unge til å ha gjort politisk karriere.

Lenke til kommentar

Grunnloven strider med norsk lov? :confused:

 

Ikke vri og vend på alt folk sier.

 

Ja til mer arbeidsinnvandring. Men utenlandske arbeidere kan ikke ha samme rettigheter som oss andre og statsborgerskap etter 7 år. Slutter de å jobbe må de ut med mindre de blir hardt skadet på arbeidsplassen. Ifølge Aftenposten og Nettavisen er mellom halvparten og to tredeler av alle innvandrere arbeidsløse eller på trygd. Da bidrar de ikke til landet vårt. Det koster 2 skatteinntekter å dekke opp 1 trygdet. Når 2/3 innvandrere er trygdet ifølge Stavrum i Nettavisen, så betyr det at av 500.000 mennesker som er kommet i Norge, så bidrar bare 166.000 av dem. I netto må 664000 nordmenn jobbe fulltid for å dekke opp for minuset i innvandringen. Og kun da begynner man å regne på utgifter til det offentlige, altså felles oppgaver. Med andre ord: Innvandringen til Norge er en katastrofe.

 

Jeg vil ha blankt nei til 99% av asylsøkere. Det finnes nubbesjans for at de 200.000 asylsøkerne vi har i Norge alle er politisk opposisjonelle. Nesten ingen av dem er interessert i politikk i det hele tatt. Og de aller fleste er altfor unge til å ha gjort politisk karriere.

 

Nei til skatt. Problem solved.

Lenke til kommentar
Nei til skatt. Problem solved.

 

Hehe, ja jeg ser at kanskje den meningen er upopulær, men jeg er nysjerrig på hva den alternative løsningen skulle være for å finansiere statens oppgave? Eller ønsker du å fjerne staten også?

 

Fjerner du skatten står du igjen med relativt få muligheter. Du tror kanskje mennesket ville bli fritt, men det er det motsatte som skjer. Noen blir uendelig rike og mektige og oppfører seg som krigsherrer mens alle andre lider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...