Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kult hadde det ikke vært om en kunne kjørt spotify playlists på radioen i eksempelvis gta 5?  Husker jeg kunne spille egen musikk som en la inn på den massive 8 GB HDDen i GTA Vice City og San Andreas på den orginale xboxen, det var hivens :D

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

er det noen måte å skjule ting fra home screen på PS4, er så mye rart der jeg ikke trenger.

Skrevet

Syns noen av dere Powers var noe særlig bra? Har sett 4 episoder, og det blir likesom aldri bedre. Har tenkt i 4 episoder nå at "snart våkner serien".. 

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

Får ikke sett på de, this content cannot something something

Skrevet (endret)

US PSN? Hadde samme problemet, men jeg har også en norsk en så fikk sett via den. 

En ny DNS funket ikke heller. Funker for Netflix, men ikke for Sonys egne tjenester. 

Endret av Espp
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

Ja, er sikker det som er greia

Skrevet

Syns noen av dere Powers var noe særlig bra? Har sett 4 episoder, og det blir likesom aldri bedre. Har tenkt i 4 episoder nå at "snart våkner serien"..

Jeg liker serien overaskendes mye. Forfriskende med en voksen vri på superhelter.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Resume fucker fullstendig til GTA Online for de som lurte på dette. Får ikke til å joine servere kompisenne mine er i å generelt sett gjør det hele veldi buggy. Dette gjelder vist du går i singleplayer før du setter PS4en i rest mode. Dersom du  går på en privat friend/crew server så funker det  direkte fra resume, men alle RP og penger osv som du opparbeider deg menst du da spiller blir ikke lagret. MAO. Har du tenkt å spille GTA Online ikke resume spillet, lukk spillet å starte det på nytt... Dette lærte jeg på den harde måten...

Endret av Evil-Duck
Skrevet

Leaving PS Plus:

8h April: Oddworld: New ‘n’ Tasty

8th April: Valiant Hearts

8th April: Papo and Yo

8th April: Sherlock Holmes Crimes and Punishments

8th April: OlliOlli2 Welcome to Olliwood

8th April: CounterSpy

Entering PS Plus:

8th April: Tower of Guns (PS4/PS3)

8th April: Never Alone (PS4)

8th April: Dishonored (PS3)

8th April: Aaru’s Awakening (PS4/PS3)

8th April: Killzone Mercenary (PS Vita)

8th April: MonsterBag (PS Vita)

http://blog.eu.playstation.com/2015/03/31/playstation-plus-april-dishonored-killzone-mercenary-never-alone/

• Liker 1
Skrevet

Nå driver PS4en min å piper og prøver å spytte ut bluerayer selv om det ikke står noe i. Har prøvd å skru av og la den stå uten strøm i tre minutter, slik det står på nettet, men det hjelper ikke. Noen flere tips? Sykt lite gira på å sende den inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...