Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

 

 

Driveclub ser fantastisk ut fra den videoen der ;) Gleder meg til onsdag. Vært flott å fått til en diskusjon club ;)

Det ser ikke bare fantastisk ut, det er fantastisk siden jeg har spilt det ganske mye allerede. Vurderer innkjøp av ratt bare for DriveClub.

Høre bra ut ;) Har g27 stående i stua jeg, håper det kan brukes snart :/ Idiotisk hvis det ikke kommer support for det i framtiden.
Det kommer ikke support for Logitech. Dem har allerede tatt vekk drivere på PC til rattinnstillinger man kan endre på. PS4 har heller ikke en chip så gjør det mulig for Logitech ratt å fungere på PS4.

 

For å spille DriveClub med ratt må man kjøpe Thrustmaster T80 eller Thrustmaster RS300. Dem skal fungere på DriveClub.

Endret av Infamous Toman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som jeg også liker med drive club er at de ikke er noen assists, sånn som driving line etc.

 

Du får også penalty hvis du kutter svinger, og er så lei av folk som holdt på sånn i forza

 

Det som er spesielt for forza er jo at AIen "drivetarene" og gjør dette, på forza horizon 2 er det helt ekstremt der somme velger å kaste seg over små fjellkjeder i supersportsbiler for å komme først dersom du utfordrer en AI drivatarene i free roam, da det ikke er noen checkpoints.

Lenke til kommentar

Driveclub er det beste bilspillet jeg har spilt på noen år..

 

Så du hadde sendt meg en challenge, det var den første jeg fikk. Man kan sende challenge til folk selvom man ikke har dem på vennelisten. Har kost meg veldig med DriveClub. Leste og det skal komme en del patcher som fikser noe lyseffekter (som jeg synes ser fantastiske ut allerede) m.m.

Har både DriveClub og FH2, men FH2 ligger i plastikk enda pga DriveClub og jeg titter innom The Crew beta også.

Endret av Infamous Toman
Lenke til kommentar

Omg, der har du ratt & pedal settet mitt og, gleder meg vilt

 

han viser også tracks fra norge :D

 

litt synd at dynamic weather ikke kommer med spillet nå i oktober, men kommer i en patch senere.

 

og håper vi får til en STOR diskusjon/gamer.no klubb :D

 

Finnes det en tråd for Driveclub? Jeg gleder meg så sykt til å hente min PS4 når jeg kommer hjem fra hytta. Driveclub kommer også like rundt hjørnet! :D

Lenke til kommentar

Ser virkelig ikke problemet med spol tilbake funksjonen faktisk. Om du ikke liker det har vertfall alle bil spill som jeg har spilt muligheten å skru av denne mot at du får høyere premie ved fullført løp. Jeg har personlig et så stort ego at jeg liker å se på replays av meg selv kjøre, Så de ganganne jeg føler for å lage en perfekt replay bruker ofte spol tilbake funksjonen for å rette på feil underveis, ellers har jeg denne deaktivert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...