Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=908372

 

Noen av dere som har sett noe? Utrolig jævlig av Sony om det stemmer.

 

Jeg og faren min måtte godta nye terms of service idag. Leste som vanlig ikke igjennom det.... Men om det stemmer så ser det litt dritt altså.

 

Begynner å bli ganske så mange spill jeg har tilgjengelig til PS3 nå. Og om dem skulle bli borte pga jeg har et opphold på 2mnd så hadde jeg blitt litt grinete..

Lenke til kommentar

Nå er alt så tregt på PS4 at jeg nesten klikker. Klarer verken å oppdatere Diablo 3, se profilen min, se på trophies, besøke storen eller noe annet som bruker internett. Unntaket er å teste internettforbindelen via PS4, som selvfølgelig sier at alt er bra. Hva faen skjer?

 

Driveclub er ute og stresser server infrastrukturen til Sony. Noe som påvirker hele konsollen..... :(

Lenke til kommentar

Fy!!!!! Dette kan umulig stemme. Hvis det gjør det så er det grusom behandling av kunder, å fjerne brukeres tilgang til spill de har kjøpt er en handling som åpner for søksmål. Og et tydelig eksempel på at Digital only ikke er bra. :nei:

 

Du har jo ikke kjøpt spillene. Du leier dem jo?

Lenke til kommentar

Fy!!!!! Dette kan umulig stemme. Hvis det gjør det så er det grusom behandling av kunder, å fjerne brukeres tilgang til spill de har kjøpt er en handling som åpner for søksmål. Og et tydelig eksempel på at Digital only ikke er bra. :nei:

Jeg forstod det som at det var med spill som fulgte med PS+, altså ikke spill du har betalt ekstra penger for. De kan ikke på noen måte nekte deg spillet du har betalt fullpris for.

Lenke til kommentar

 

Fy!!!!! Dette kan umulig stemme. Hvis det gjør det så er det grusom behandling av kunder, å fjerne brukeres tilgang til spill de har kjøpt er en handling som åpner for søksmål. Og et tydelig eksempel på at Digital only ikke er bra. :nei:

 

Du har jo ikke kjøpt spillene. Du leier dem jo?

I TOS står det ganske klart at du betaler en lisens for å spille digitale nedlastede spill. At dette kommer som en bombe for noen forundrer meg ikke. Skal du eie må du kjøpe fysisk produkt..

Lenke til kommentar

 

Nå er alt så tregt på PS4 at jeg nesten klikker. Klarer verken å oppdatere Diablo 3, se profilen min, se på trophies, besøke storen eller noe annet som bruker internett. Unntaket er å teste internettforbindelen via PS4, som selvfølgelig sier at alt er bra. Hva faen skjer?

 

Driveclub er ute og stresser server infrastrukturen til Sony. Noe som påvirker hele konsollen..... :(

 

 

Burde ikke skje når man må betale for tjenesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...