Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er rart hvordan man intuitivt tenker at det er enklere å spille på konsoll enn på PC, men min faktiske opplevelse av å spille på min PS4 er at det er mye enklere på PC og Steam. For ikke å snakke om at det er MYE billigere på PC!

Deg om det, jeg har såvidt skrudd på pcen etter at jeg fikk ps4 I hus, nettopp pga at det er så mye enklere. Kjøpte mange nye spill på salget til steam men får ikke spilt de for gaming riggen star og støver ned.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan bekrefte at jeg får spilt DriveClub. Mange har undervurdert denne tittelen såklart. Jeg storkoser meg. Meget lekker presentasjon, bilmodellene og områdene man kjører i er noe av det peneste jeg har sett til nå denne generasjonen, god kjørefysikk, flott fartsfølelse, cockpitview er fantastisk.

Endret av iL ImMorTaL
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har spilt Driveclub noen timer nå og helhetsinntrykket er veldig bra. Mer NFS enn Gran Turismo, men allikevel krevende. Kanskje noe midt i mellom?

Veldig fokus på konkurransen mellom spillerne. Eksempel: Jeg feis rundt en bane i Norge som heter Sknø 3(ja, Sknø) med en Audi RS5 bare for å sette en tid og forbedre den gang på gang. Når jeg ikke gadd mer kunne jeg sende bestetiden min som en utfordring til en fremmedfolk, noen venner eller en blanding dersom jeg ønsker det. Enkelt med noen få tastetrykk. Jeg la også merke til at spillet husker de foregående løpene dine så du enkelt kan utfordre folk på de også..

Grafikken og lyden er skrytet fortjent. Jeg guffa på med volum og dette leverer. På et tidspunkt blendet solen meg såpass at jeg smalt rett inn i autovernet. Helt suverent! Skal definitivt spille mer i morgen.

 

Ps. Har lagd en casual klubb: "HAM fever"

hint hint

Lenke til kommentar

Da ble jeg akkurat ferdig med Knack. Frustrerende vanskelig til tider og noe repeterende. Men det var såpass utfordrende og pent laget at jeg pressa meg igjennom hele greia.

 

Spillet har jo ikke fått så bra av anmeldere, og det er ting med spillet som er veldig irriterende som tullete lagring punkter. Men samtidig så fikk det meg til å bare bli bedre å bedre...litt som i gamle dager når en ikke ble holdt i hånden hele tiden.

 

Så dette er et spill jeg vil anbefale om en vil ha en utfordring i plattform sjangeren :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...