Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

To iriterende ting med min PS4:

 

Den er for stor i forhold til PS3 slim, så den passer akuratt inn i tv hylla, men da er baken på konsollen intill veggen, og den blir veldig varm:S Så jeg må setten den oppå tv benken, og da blir ikke dama glad. Så ender kanksje opp med at jeg må ha den på loftet >.<

 

Trådløst nett.... Noen andre som har problme med det? Har den plassert akuratt samme plass som PS3en sto, ps3en spillte jeg alle spill online trådløst og hadde aldri problemer. Nå så detter det trådløse nettet ut hvert 20 min og signalet er svakere. Har barre ett uttak på nett i stova og det står i PCen, gidder ikke bytte hver gang eg skal spille eller være på pcen. Så vet ikke om den barre er dårligere enn PS3 eller om jeg har fått en dårlig konsoll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har i allefall mye bedre signal på ps4, en på ps3. Routern min, en Asus ac66u, står en etasje over og 10 meter unna ca. Får utnyttet linjen på 14mbit nå, på ps3 fikk jeg maks halvparten.

Hva med et powerplug adapter for nett til ps4, den kan løse problemet. Eller du kan sette en grei ruter på den kabelen til pc, en. Og kanskje nytt Tv bord til fruen?

Lenke til kommentar

Du har bedre signal på PS4 en ja, det kan jo være en defekt på konsollen min også. For jeg har dårligere signal når den står oppå tv bordet enn ps3en inni tv bordet.

 

http://www.lefdal.com/product/data/nettverk-og-routere/DIR645/d-link-nsmartbeam-router-dir-645-sort Denne har jeg, ikke den beste men har vært nok tidligere :)

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Selv har jeg ikke noen gode trådløse forhold der jeg bor nå. Netflix via PS3en var helt ubrukelig og klarte sjeldent å komme seg over 420P. Med PS4en ligger jeg så å si konstant på 1080P og online spilling går vesentli mye bedre en på PS3en , så mitt intrykk er vertfall at PS4en har en mye bedre wifi funksjon enn det PS3en har.

Lenke til kommentar

Noen her som vet om Sony har tenkt å lage en fjernkontroll som ikke krever en usb dings plugget inn i konsollen?

 

De gjorde jo det for årevis siden med bluetooth fjernkontrollen deres. Det er ikke implementert støtte for denne (eller andre bluetooth kontrollere for den saks skyld) i PS4 ennå, men det kommer nok snart. Har selv en Harmony Ultimate som antageligvis kommer til å havne i første rekke blant støttede kontrollere i en snarlig firmwareoppdatering.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å våkne senere i dag etter nattskift, sjekke sporingen og se at den omsider har nådd Haugesund.

 

Forhåpentligvis.

 

Ja nå er eg spent. Dersom noen vil legge meg til så er PSN samme som navnet her. Og har du Fifa og vil gifte meg ting og tang til online VP så er du hjertelig velkommen til det.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...