Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å få kjøpt fifa 14 via ps store, men når eg gå inn på wallet for å adde funds så får eg beskjed om "The credit card information on file is not valid". Vært inne å registeret det kortopplysningene eg trenger, men kommer forsatt opp den samme meldingen.

 

Kva er det eg må gjøre? Kortet går ikkje ut før i 2015 og penger har eg på kortet :/

Lenke til kommentar

Jaja, ingen jævla konsoll på meg i dag heller til tross for at den har låge plassert i Stavanger siden i går tidlig. Ubrukelige, ubrukelige posten slutter faktisk aldri å sjokkere. Og andre fikk sin til Haugesund på fredagen, dette er jo egentlig bare helt A4-typisk min flaks sånn sett, så jeg burde jo ikke være sjokkert.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Prøver å få kjøpt fifa 14 via ps store, men når eg gå inn på wallet for å adde funds så får eg beskjed om "The credit card information on file is not valid". Vært inne å registeret det kortopplysningene eg trenger, men kommer forsatt opp den samme meldingen.

 

Kva er det eg må gjøre? Kortet går ikkje ut før i 2015 og penger har eg på kortet :/

 

Jeg prøvde flere ganger, så fungerte det til slutt :) Tror jeg har måttet prøve 2-4 ganger vær gang..

Lenke til kommentar

Fy faen altså, får jo kreft av dette her :realmad:

Denne posten reagerer jeg kraftig på. Faren min døde av kreft, og det har vært veldig tungt for meg. Greit nok, du er sur - men å blande inn noe så alvorlig viser hvor uforstående du er.

Heller bland inn feber eller noe slikt, takk.

 

PS: Ja, en off-topic post av meg. Men dere har selv om ingen god grunn til å slette kommentaren, da den handler om noe alvorlig.

Lenke til kommentar

Dere som spiller BF4 med venner, hvor tungvindt er det? Får dere spilt på samme lag? Hører dere hverandre?

Det er latterlig tungvindt. Sånn vi fikser det er at en finner et game som ikke er fult, så joiner alle andre det gamet, for så å bytte lag og butte squad. Latterlig tungvindt, men når Dice ikke gidder å lage system som funker (eller jeg ikke har funnet noe bedere) så blir det slik.

Snakkingen tar vi på Party-chaten til ps4 ;)

Lenke til kommentar

Denne posten reagerer jeg kraftig på. Faren min døde av kreft, og det har vært veldig tungt for meg. Greit nok, du er sur - men å blande inn noe så alvorlig viser hvor uforstående du er.

Heller bland inn feber eller noe slikt, takk.

 

PS: Ja, en off-topic post av meg. Men dere har selv om ingen god grunn til å slette kommentaren, da den handler om noe alvorlig.

 

Greit, fjernet den der nå :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vil det komme muligheter for å oppgradere Diablo 3 fra PS3 til PS4? Har så sabla lyst til å spille D3, men det er ikke ute til PS4 enda :c

tror desverre ikke det siden Diablo 3 kommer med den nye dlc`en til ps4

 

http://www.computerandvideogames.com/437443/diablo-3-ultimate-evil-edition-announced-for-ps4/

 

Men derimot du kan beholde:

 

One last treat for current fans of Diablo III on PS3: you’ll be able to fully transfer your characters to the PS4 version when it comes out. Be aware, though, that this is a one-way transfer. Once your level 60 Demon Hunter is migrated to Diablo III on PS4, given the amount of gameplay elements and scenarios introduced in the next-gen version, there’s no going back! Not that you’d want to go back, after seeing it on PS4.

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

tror desverre ikke det siden Diablo 3 kommer med den nye dlc`en til ps4

 

http://www.computerandvideogames.com/437443/diablo-3-ultimate-evil-edition-announced-for-ps4/

 

Men derimot du kan beholde:

 

One last treat for current fans of Diablo III on PS3: you’ll be able to fully transfer your characters to the PS4 version when it comes out. Be aware, though, that this is a one-way transfer. Once your level 60 Demon Hunter is migrated to Diablo III on PS4, given the amount of gameplay elements and scenarios introduced in the next-gen version, there’s no going back! Not that you’d want to go back, after seeing it on PS4.

 

Stemmer. Da får vi se om jeg kjøper det to ganger, eller bare venter til det kommer til PS4. :)

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Denne posten reagerer jeg kraftig på. Faren min døde av kreft, og det har vært veldig tungt for meg. Greit nok, du er sur - men å blande inn noe så alvorlig viser hvor uforstående du er.

Heller bland inn feber eller noe slikt, takk.

 

PS: Ja, en off-topic post av meg. Men dere har selv om ingen god grunn til å slette kommentaren, da den handler om noe alvorlig.

 

Det gjorde min far også for litt over 2 år siden. Eg har ingen problem med slike poster. Utenforstående personer kan ikke passe på hva de sier i enhver situasjon fordi de KAN komme til å treffe på noen som KAN ha vært borti noe slikt faenskap som den sykdommen er.

 

Skjønner du reagerer dog.

On another note, eg elsker PS4'en min. Herregud for en herlig maskin.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Det gjorde min far også for litt over 2 år siden. Eg har ingen problem med slike poster. Utenforstående personer kan ikke passe på hva de sier i enhver situasjon fordi de KAN komme til å treffe på noen som KAN ha vært borti noe slikt faenskap som den sykdommen er.

 

Skjønner du reagerer dog.

On another note, eg elsker PS4'en min. Herregud for en herlig maskin.

Om 13 dager er det 4 år siden faren min døde. Men nok om det, gleder meg sånn til PS4! Lever den alt i et opp til forventningene?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...