Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde også en historie om Ps3. Fikk den på lansering fra lkjøp. Postmannen ringte 0800 om morgenen. Jeg sov. Løp opp. Tok på meg en pysj..løp ned og var i ekstase. Jeg skrev under på at den var motatt.

 

Får pakken og jeg tenkte oh yes

 

MEN i all hast glemte jeg å ta med nøkler ut. Jeg bodde da i trondheim sentrum i et borretslag. Og da stod jeg der. Med en ps3 i hånda. Pysj og tskjorte mens folk dro på jobb og kom meg ikke inn i bygget.

 

Fikk mange rare blikk men etter å ha ringt på til alle som bodde der. Og fortalt at jeg var en postmann med en pakke slapp de meg inn. Det var kanskje litt slemt å si. Men prøvde først å si at jeg hadde mistet nøklene og da gadd ingen å slippe meg inn

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hadde også en historie om Ps3. Fikk den på lansering fra lkjøp. Postmannen ringte 0800 om morgenen. Jeg sov. Løp opp. Tok på meg en pysj..løp ned og var i ekstase. Jeg skrev under på at den var motatt.

Får pakken og jeg tenkte oh yes

MEN i all hast glemte jeg å ta med nøkler ut. Jeg bodde da i trondheim sentrum i et borretslag. Og da stod jeg der. Med en ps3 i hånda. Pysj og tskjorte mens folk dro på jobb og kom meg ikke inn i bygget.

Fikk mange rare blikk men etter å ha ringt på til alle som bodde der. Og fortalt at jeg var en postmann med en pakke slapp de meg inn. Det var kanskje litt slemt å si. Men prøvde først å si at jeg hadde mistet nøklene og da gadd ingen å slippe meg inn

ha ha funny , galskapen lenge lave:-)
Lenke til kommentar

Ja, det skal jeg innrømme, men grei nok plass inni der. Tok den ut igår og skal forsøke å spille litt mer. Oppdaterer da for å se om det har noen effekt.

 

Vet at dersom den står inne i en lukket tv-benk, blir det ikke nok luft rundt den. Har hatt en del xboxer og ett par ps3 inne i benken, men så fort man tar de ut og bruker de utenfor, så jobber ikke viften så ille lenger!

 

Er nok det som er årsaken vil jeg tro :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...