Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det kommet noen tricks or tips videoer av PS4 systemet sine innstillinger. Er vel alltids noen av settingene som er bedre enn andre.

 

Er ikke så mye å justere på en konsoll, tror heller du bør kalibrere tv`en... viss det er bildeinnstillinger du tenker på, og lyd går automatisk via enten hdmi eller optisk kabel, kommer litt ann på om du bruker kun tv eller kjører bilde/lyd gjennom en forsterker.... viss du forklarer litt bedre hva du egentli trenger så er det ikke problem å finne en løsning

 

Dette er standard oppsett:

 

 

Fant en her:

 

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er ikke så mye å justere på en konsoll, tror heller du bør kalibrere tv`en... viss det er bildeinnstillinger du tenker på, og lyd går automatisk via enten hdmi eller optisk kabel, kommer litt ann på om du bruker kun tv eller kjører bilde/lyd gjennom en forsterker.... viss du forklarer litt bedre hva du egentli trenger så er det ikke problem å finne en løsning

 

Dette er standard oppsett:

 

Bruker PC modus på TV'en, så der er nok alt riktig. Viktigste med TV innstillinger er PC modus og max 10 i sharpening.

 

På PS4 var det enkelte bildesettinger som forandret bilde litt. Vet ikke om disse ble tatt med videre til PS4. Skal se videoen nå ;) Takk!

Lenke til kommentar

Det jeg sliter med å forstå er hvorfor folk har bestilt fra Gamestop og Komplett når de kunne bestilt fra Elkjøp? (Dette gjelder også folk som bestilte i Mai/Juni) Jeg angrer ihvertfall ikke. Fikk min 20.11 og Elkjøp har aldri skuffet med forhåndsbestilling. You live you learn :)

Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Det jeg sliter med å forstå er hvorfor folk har bestilt fra Gamestop og Komplett når de kunne bestilt fra Elkjøp? (Dette gjelder også folk som bestilte i Mai/Juni) Jeg angrer ihvertfall ikke. Fikk min 20.11 og Elkjøp har aldri skuffet med forhåndsbestilling. You live you learn :)

1. Jeg er storfornøyd med Komplett.

2. Hvor var du når elkjøp prøvde å levere ut GTA V? Nesten ingen fikk det på lanseringsdagen og mange fikk det over en uke etterpå. Og dette på tross av at GTA V ikke akkurat var utsolgt. De fleste lærte vel av den feilen der. You live you learn :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er ikke så mye å justere på en konsoll, tror heller du bør kalibrere tv`en... viss det er bildeinnstillinger du tenker på, og lyd går automatisk via enten hdmi eller optisk kabel, kommer litt ann på om du bruker kun tv eller kjører bilde/lyd gjennom en forsterker.... viss du forklarer litt bedre hva du egentli trenger så er det ikke problem å finne en løsning

 

Dette er standard oppsett:

 

 

Fant en her:

 

Takk, siste videoen hjalp meg :)

Lenke til kommentar

Det jeg sliter med å forstå er hvorfor folk har bestilt fra Gamestop og Komplett når de kunne bestilt fra Elkjøp? (Dette gjelder også folk som bestilte i Mai/Juni) Jeg angrer ihvertfall ikke. Fikk min 20.11 og Elkjøp har aldri skuffet med forhåndsbestilling. You live you learn :)

 

Elkjøp er den siste butikken jeg forhåndsbestiller fra. Forhåndsbestilte FIFA der to år på rad (glemte at det var Elkjøp på FIFA 13 også), forsinket begge gangene. Mener det var en torsdag som var release i år, og spillet kom ikke før på lørdag.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Det jeg sliter med å forstå er hvorfor folk har bestilt fra Gamestop og Komplett når de kunne bestilt fra Elkjøp? (Dette gjelder også folk som bestilte i Mai/Juni) Jeg angrer ihvertfall ikke. Fikk min 20.11 og Elkjøp har aldri skuffet med forhåndsbestilling. You live you learn :)

Bare 3 og en halv dag igjen så har nokk vi fleste en ny konsoll, gleder meg som en unge :)

Lenke til kommentar

rart, det er vår i stavanger, men men

Har jo vært litt kjølig noen av dagene da, husker ikke hvilken dag det var. Men det snødde jo til og med i 10minutter :o

Stort sett vært veldig bra, reiser opp igjen på jobb til neste uke, se om det holder seg like fint da også :)

 

Satser på at komplett har konsollen på PuP fredag!

Lenke til kommentar

Har jo vært litt kjølig noen av dagene da, husker ikke hvilken dag det var. Men det snødde jo til og med i 10minutter :o

Stort sett vært veldig bra, reiser opp igjen på jobb til neste uke, se om det holder seg like fint da også :)

 

Satser på at komplett har konsollen på PuP fredag!

Har gått skole på NTNU et par år, så for meg, er dette som en frisk vår dag, men er godt, bortsett fra regnet.

 

Håper vi alle får konsoll til helga :D

Lenke til kommentar

Vi får krysse fingrene for at alle får ps4 når dem skal:-) ,

 

Husker tilbake i 2007 når ps3 kom så hadde jeg også bestilt fra komplett og den lå klar på post kontoret til henting på lanseringsdatoen som også den gangen var en fredag .. så etter det som var verdens desidert lengste skole dag (var 15år) skyndte jeg meg ned på posten for og hente godsakene til den nette sum av rundt 7000 kr totalt (2 spill + 60gb ps3) hadde bestilt hver for seg og etter å ha dratt kortet på de to spillene så viste det seg at jeg hadde glemt at jeg hadde maksgrense på 5000 på kortet og dette kunne ikke banken ordne før på mandagen etter fordi jeg ikke var myndig osv.. så da satt jeg den helga med to spill jeg ikke kunne spille fordi ps3n lå på postkontoret.

 

Den helga var lang den

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...