Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagrer ps4 spill på hdr så man slipper driverstøy?

Shuhei har skrevet på Twitter at man kan velge å installere spill på HDD. Finner ingen kilde akkurat nå, men jeg vet det stemmer.

Skrevet (endret)

Alle spillerne MÅ installeres, men den installerer spillene mens man spiller.

nei? Hva det ikke sånn at du bestemme selv hvis du ville?

Endret av Idba
Skrevet

Jeg er greit i vurderingsfasen om å kjøpe en av disse og sette inn når PS4 er i hus.

Litt mer plass, mindre varme, ikke minst vesentlig raskere, men koster jo noen kroner :)

Skrevet

Jeg er greit i vurderingsfasen om å kjøpe en av disse og sette inn når PS4 er i hus.

Litt mer plass, mindre varme, ikke minst vesentlig raskere, men koster jo noen kroner :)

Koster jo mer enn konsollen i seg selv jo! I ps3 sitt tilfelle mener jeg å ha lest at det loader litt raskere, men absolutt ikke nok til å rettferdiggjøre prisen.

Nå skal jeg ikke påstå noe som helst i ps4 sitt tilfelle, så om noen har info angående ssd i ps4 så skyt gjerne inn!

• Liker 1
Skrevet

Løp å kjøp, stapper inn en SSD straks maskinen er i hus selv. Dog jeg nøyer meg med noe mindre plass i starten. Kan kjøpe stor SSD senere når prisene er mer overkommelige.

Skrevet

Det var en bedriten trailer må jeg si. Så bedriten at jeg fikk lyst til å aldri kjøpe spillet.

Forstod ikke en jævla dritt om hva dette her egentlig var for noe jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...