Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner et godt samuraispill til PS4'en ass.

 

Hva ville jeg ikke gjort for å få sett Tenchu på PS4. Slik som de lagde 1'ern, ikke resten av bunchen som jeg synes var laaaangt dårligere. Stemninga, settingen, ja alt var konge med det spillet der. Blod! Språk! Nippon!!

 

PS1 grafixxx spoiler alarm:

 

 

 

 

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Litt sånn apropos. Noen som har testet Nobunaga's Ambition? Hadde vært kjekt å kunne læxe i sofaen med et skikkelig strategispill, men er usikker på om jeg har tålmodighet til å sette meg inn i det. Skal visst være ganske tunge greier.

har ikke testa det selv, men her er første timen i spillet på ps4:

 

Lenke til kommentar

Hvis du liker musou-spill så har du Samurai Warriors 4.

Ikke så glad i mosou, men takk for rådet. Alt virker kult inntil usaklige karakterer og at du er "uovervinnelig" mot flere hundre motstandere og komboer og sånt. Vil ha et visst snev av realisme.

 

Var veldig interessert i Way of the samurai, men synes det mangla litt på gjennomføringa..

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha et snev av realisme er nok ikke Samurai Warriors 4 noe å satse på, siden det er selve definisjonen på over the top.

 

Det er i grunn ikke flust av gode samuraispill. Enten er det rølp ala Sengoku Basara og Samurai Warriors eller så er det tunge strategispill som Nobunaga's Ambition og Shogun: Total War. Et eventyrspill ala God of War eller Uncharted i en samurai-setting kunne vært noe. Har forøvrig også tenkt helt siden det første Assassin's Creed kom ut at det ville være en perfekt setting for den serien.

Lenke til kommentar

Da har Komplett.no åpnet for forhåndsbestilling av dem nye PS4 øre pluggene. Jeg er veldig spent på å lese anmeldelser av dem. Prisen her ikke spesielt høy men kan jo håpe det er bra.

 

Kan kanskje være fine å bruke samens med PSVR for å ha minst mulig på hode. 

 

https://www.komplett.no/product/866172/spill/playstation-4/tilbehr-til-ps4/ps4-in-ear-stereo-headset

Lenke til kommentar

Hvordan påvirker egentlig det den allerede grusomme batteritiden på kontrollen? Det er vel kanskje spesielt man kjører mye stemmekommunikasjon samtid under gameplay at det kanskje slår ut verst  ;) Har vel bare brukt headsett i kontrollen én gang, og det var etter lanseringsdagene bare for å teste ut.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Heh, ja jeg kan vel telle på 2 fingre antall ganger jeg har byttet batteri i One kontrollen, den maser faktisk om lavt nivå nå og rumble funkjsonen har slått seg av :p Men igjen..antall timer bruk der er jo også begrenset sammenlignet med PS4.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Noen her som kjøpte Just Cause 3? Sitter å spiller det nå, også låste jeg nettopp opp boost til fly. For å aktivere boosten så trenger man bare å bruke R2, som fungerer som gasspedal i nesten alle kjøretøy, inkluder fly. Det skjedde ingenting til å begynne med. Men jeg fant ut etterhvert at hvis jeg trykker SKAMHARDT på triggeren, så går det. Triggeren hadde knekt hvis jeg hadde fortsatt slik.

Er det kontrollen min som er rar, eller er det dødsonene i spillet som er feil?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...