mrs.robinson Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Hehe de gamle gubbene i Hollywood har ikke lært noen ting. Arrogante er de på toppen av det hele. Her utvises det en rørende kombinasjon av arroganse og navitiet samt manglende kontakt med brukermassen. En ting er å være stolt av produkt og merkevare. Men å forsøke å kjøre på med tvang for kundene det tror jeg er en særdeles dårlig forrentingsmodell. Tipper HBO vil få overraskende få kunder etter et slikt utspill mens kundebasen til bukta vil fortsette å øke. HBO burde heller la kundene tegne fleksible abb som feks Spotify. Er en kunde blakk en måned så kan en bare la være å betale, null stress. Men å forlange ett års bindingstid, nei det blir helt 1980 for meg. 5 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Vet ikke hva folk som poster over her ser i netflix. Jeg har jo større utvalg lagret lokalt enn de har på siden sin.Når det er sagt så hadde jeg tenkt å bruke den ene måneden jeg fikk gratis til å vurdere bildekvaliteten på HBO før jeg skrev meg på videre. Men det ble vist litt vansklig nå.... Får heller se hva folk som bestiller sier om kvaliteten en måned etter lansering. Innholdskvaliteten kjenner jeg og er ikke noe hinder for min VISA.Kjenner du noen som har planer om å bestille altså ?Når jeg meldte meg ut av HBO Nordic siden på Facebook nå nettopp, så hadde antallet "likes" falt under 99.000 ... Og ett lite stykke nede på siden der, sto det svarte skrytebrevet fra CEO'en der det sto hvitt på svart at de hadde bikket 150.000 medlemmer på Facebook Sto vel at de hadde 150.000 medlemmer samlet på twitter, facebook og nyhetsbrev. Overlapping bryr man seg jo ikke om. Jeg har meldt meg på nyhetsbrevet, eller i det minste meldt min interesse. Nå er jeg sterkt skeptisk. Uten sjanse til å prøve, skal det mye til. Synd, for jeg gledet meg veldig. Hadde fått et veldig positivt bilde av HBO fra hotellopphold i land de er etablert i. Nå, så går jeg til å bli heller likegyldig til dem. Darn you, Hervé!!! Jaja, når han viser seg som en arrogant drittsekk, så blir jeg ihvertfall glad over å se at folk viser at dette gidder vi ikke å finne oss i... Håper som flere at de får seg en skikkelig facepalm, og innser at de er på sterk kollisjonskurs, og forhåpentligvis snur. Regner med at EULA'en inneholder tekst som forteller at de kan endre avtalen uten at man kan motsette seg dette innenfor bindingstiden, og nå har vi sett at de har bevisst en gang for alle, at de virkelig er villig til å benytte seg av den retten, til brukernes ulempe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 hål i hodet det der, alle andre har ikke binding, å tro at dem er kongen på haugen når det finnes andre alternativer ute er bare dumt, mister mange kunder på dette, jeg kommer iallefall ikke til å kjøpe noe som helst før jeg vet at dette garantert fungerer i linux og at jeg er fornøyd, må iallefall være en prøveperiode først der man eventuelt kan velge om en vil ha binding eller avslutte abb. Det er ingen prøve versjon, du får bare prisen litt billigere på den første månen, du må binde deg 12 måneder med andre ord.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Skal si det var mye sutring her da... Hva med å fortsette å laste ned serier som vi "alltid" har gjort? Jeg vurderte faktisk sterkt å kjøpe denne tjenesten. Men jeg vet verken hvor god tjenesten er for meg eller hvor god tilgang jeg kommer til å ha i et helt år fremover. I tillegg er det litt prinsippfasthet hos meg. Så meg får de ikke som kunde (enda). 3 Lenke til kommentar
Perril Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Takk å hade til HBO! 2 Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Ser ikke det store problemet. Storm i vannglass og sutrende, bortskjemte normenn. At man som kunde ikke liker tonen og oppførselen til en selger gjør da på ingen måte at man er sutrete og bortskjemt. Det har kun å gjøre med at man ikke likte selgeren eller vilkårene han presenterte. Produktet kan være bra, det vet ikke. Og etter slike uttalelser som han kom med idag frister det ikke til å finne ut av det heller. Aldri i livet om jeg binder meg til 12 månders kontrakt for å få lov å være kunde. Jeg har nemlig et valg, jeg kan også la være å bli kunde av HBO. Endret 31. oktober 2012 av mrs.robinson 4 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Vil ikke angreretten gjelde her da? 3 Lenke til kommentar
espenbo Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har ikke bundet meg på 12 månder hos noen andre, så det blir nok ikke noe bindingstid hos HBO med det første heller. 1 Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Vel, da blir det ikke HBO på meg. Grunnen til at jeg har skaffet meg Spotify og Netflix er fordi jeg har hatt sjansen til å prøve det gratis og vet at det er bra. Synd for de. 2 Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 12 måneders bindingstid mot en aldersgruppe som ligger høyest i antall nedlastninger. Hm, ja, lykke til. 4 Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Og nei, jeg vet ikke hva jeg går til. Har aldri kunnet prøve HBO og netflix har nettopp kommet hit. 2 Lenke til kommentar
muzel Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 eg hatar bindingar. ooo HBO har mest FB fans. jeg har netflix. men er ikke FB fan 3 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Vil ikke angreretten gjelde her da? Interessant spørsmål. Ut i fra det jeg leser hos Forbrukerrådet får jeg ikke noe entydig svar i og med at det ikke står noe om streaming-tjenester. Men jeg ser ingen grunn til at man ikke skal kunne kalle HBO Nordic for fjernsyn når de markedsfører seg selv som det. http://www.forbruker...r-jeg-angrerett Noen som tør å satse 950,- kr på å teste det ut? Endret 31. oktober 2012 av Nedward Lenke til kommentar
Sajber Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Det kan også bety at du faktisk IKKE er representant for resten av markedet. Tenkt på det? OK? "innholdsleverandører som ikke lytter til kundene" ..Hvilke kunder? De som mener det samme som deg? Det er vel neppe alle kundene. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Kjære vene.. 12 måneder er 948,- kroner. Ingen stor risiko det.. eller 869 om man får en måned gratis... Det er bare en tur på byen det inkl vorspiel og taxi hjem. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Ja, 12 måneders bindingstid er kjipt, men ærlig talt.. Om du ikke allerede var klar over det, så produseres antageligvis over 50% av seriene du følger med på av HBO, og disse seriene vil bli tilgjengelige på HBO Nordic. Det er på ingen måte snakk om at du ikke vet hva du får tilbake får å abonnere. At HBO har produsert en del gode serier opp gjennom tiden er ingen grunn til at de kan oppføre seg cocky. De er tross at kanskje også det selskapet som har mest å tjene på å lokke folk over til å betale. Der netflix har et utvalg av serier jeg ikke har sett før, har faktisk HBO, nettop HBO serier. Har sett de jeg liker og den største gleden blik nok et gjensyn med Sopranos. Å binde seg til en tjeneste så begrenset utvidningspotensiale som HBO anser jeg som helt uaktuelt. Etter dette innslaget skal HBO levere noe spesielt for at de skal få meg som kunde. 4 Lenke til kommentar
Sajber Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Ser ikke det store problemet. Storm i vannglass og sutrende, bortskjemte normenn.Åhnei! KUNDENE vil ha bedre tjenester. Hold kjeft og ta det du får er holdningen man burde ha? Ja. Hvis du ikke liker tjenesten: La vær. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 For en klyse, mista helt lysten. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvis du ikke liker tjenesten: La vær. Og heri ligger problemet. Hvordan vet man om man liker det uten å prøve det? 16 Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Dette var skuffende. Og for en arrogant holdning fra sjefen H Payan - litt vel arrogant og tyder på at de tar kundene for gitt. Få selskap som blomstrer med en sånn innstilling. Ikke noe HBO på meg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå