Gå til innhold

- Vi er HBO, vi trenger ingen prøveperiode


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, 12 måneders bindingstid er kjipt, men ærlig talt.. Om du ikke allerede var klar over det, så produseres antageligvis over 50% av seriene du følger med på av HBO, og disse seriene vil bli tilgjengelige på HBO Nordic. Det er på ingen måte snakk om at du ikke vet hva du får tilbake får å abonnere.

 

At hbo har gode serier betyr på ingen måte at denne tjenesten blir bra. For alt vi vet kan tjenesten lide av f.eks. dårlig utvalg, treg hastighet, horribelt grensesnitt, dårlig lydkvalitet, grisestygg undertekst, eller en haug med andre potensielle problemer. Å betale for et helt år uten å prøve ut tjenesten på forhånd er lite fristende.

Endret av DeepW
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Ja, 12 måneders bindingstid er kjipt, men ærlig talt.. Om du ikke allerede var klar over det, så produseres antageligvis over 50% av seriene du følger med på av HBO, og disse seriene vil bli tilgjengelige på HBO Nordic. Det er på ingen måte snakk om at du ikke vet hva du får tilbake får å abonnere.

 

Innhold =! Tjeneste. Vi vet faktisk ikke hva vi får av å abbonnere, og uten noen prøveløsning. Så vil vi heller ikke finne ut av det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
For det andre så låser vi ingen inne i et abonnement. Alle fansene vi har snakket med har allerede sagt til oss at de uansett vil betale HBO i mer enn 12 måneder. Det spiller ingen rolle om det er et 12-måneders bindingstid eller ikke, forteller Payan til Hardware.no.

 

Mr. Payan, er ikke dette minst like mye et argument mot binding som det er for?

 

Jeg gledet meg til å teste ut HBO med én gratis måned, men med 12 måneder binding kommer verken jeg eller andre i familien til å bli kunde. Er man så sleipe at man lurer folk til å tro at man får én måned prøvetid er man sleipe nok til å lure kundene på andre måter.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Som andre har vært inne på, at man kjenner (noen) av seriene til HBO betyr ikke at man vet noe om tilbudet de her leverer, skulle de ikke levere andre ting i tillegg også? Hvordan er kvaliteten, hvor stabilt er det? Hvordan fungerer det med denne TV-kanalen man får med, kan den overføres til andre? Det er masse spørsmål her.

 

Min entusiasme øker ikke akkurat av slike arrogante holdninger til kundene sine heller. Jeg tror dette er ord man må spise i seg.

 

AtW

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Bare den arrogansen vedkommende viser, forteller meg at jeg klokelig skal holde meg unna HBO. Slike arrogante holdninger er ofte spredd gjennom hele bedriften, og da tenker jeg at holdningen på deres evnt. kundeservice/klageavdeling er akkurat like passe arrogant.

 

Hadde jeg vært sjefen til denne fyren så hadde han fått seg en skikkelig oppstrammer - hvis nå ikke sjefen er like arrogant også da.....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Som en del av HBOs målgruppe; unge, kan jeg nå snakke for 90% av de på min alder og si at vi bryr oss om det er bindingstid eller ikke. Jeg har ikke en økonomi til å betale ting 12 måneder på forskudd, og ihvertfall ikke binde meg til noe. Mitt budsjett er allerede stramt nok, og forhåndsbetaling er ikke noe av det jeg kommer til å gjøre.

 

Relativt gjennomsnittlig 18-åring out.

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

Så for å ha forstått det riktig, vi som har registrert oss før i dag, vi får en måneds gratis prøvetid før vi må binde oss?

 

Prøver nå Netflix i en måned og skal prøve HBO i en måned, før jeg bestemmer meg.

 

Men saken er jo grei nok. Jeg skal ha en av delene, og det jeg velger kommer jeg til å ha mer enn et år. Så det er nok mest bare at man blir litt skremt av bindingstiden.

 

Men det at de ikke kommer med en måneds prøvetid for etternølerne, det er litt skuffende.

Lenke til kommentar

Så for å ha forstått det riktig, vi som har registrert oss før i dag, vi får en måneds gratis prøvetid før vi må binde oss?

 

Prøver nå Netflix i en måned og skal prøve HBO i en måned, før jeg bestemmer meg.

 

Men saken er jo grei nok. Jeg skal ha en av delene, og det jeg velger kommer jeg til å ha mer enn et år. Så det er nok mest bare at man blir litt skremt av bindingstiden.

 

Men det at de ikke kommer med en måneds prøvetid for etternølerne, det er litt skuffende.

 

– Oj, her tror jeg du har misforstått. De som får en gratismåned er fortsatt forpliktet til 12-måneders abonnementet, men de får den første måneden gratis, forteller Payan.

 

Det betyr altså at uansett om du har meldt deg på tidlig vil du ikke få noen gratis prøveperiode, men i praksis et 79-kroners avslag på årsabonnementet til HBO Nordic.

Endret av Kleivis
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så for å ha forstått det riktig, vi som har registrert oss før i dag, vi får en måneds gratis prøvetid før vi må binde oss?

 

Feil. ALLE som evt har fått en gratis måned MÅ betale for et 12mnd abonnement for å utnytte dette tilbudet. Med andre ord så slipper du å betale for den første måneden. Det er kun 79kr spart, men du må fremdeles betale for 11mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...