Gå til innhold

- Vi er HBO, vi trenger ingen prøveperiode


Anbefalte innlegg

Dette betyr med andre ord at HBO kan plasseres i den store kategorien av innholdsleverandører som ikke lytter til kundene, sammen med 99% av musikkbransjen og hele Hollywood. Jeg trodde HBO skulle bryte denne tradisjonen, men der tok jeg feil.

 

Innholdet har ingenting å si, det har vi hatt tilgang til i ti år, det er måten dette blir tilgjengeliggjort som teller. Jeg som Linux-bruker hadde tenkt å betale HBO selv om jeg ikke engang kan bruke tjenesten, for å vise at det er et marked for gode tjenester, men det blir nok å vente på neste leverandør med tiltro før dette blir gjort. Selv om HBO i morgen går tilbake på krav om bindingstid er deres rykte kraftig forverret i min bok etter å ha først skutt en skivebom og så vist denne holdningen når det blir påpekt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en ufyselig fyr. Håper han skremmer bort enda flere kunder med den oppførselen. Ellers er det jo sant som folk sier, selv om man vet at seriene til HBO er kvalitet, vet man fint lite om selve tjenesten. I tillegg er det jo de av oss (som meg) som egentlig bare vil se to-tre serier, og da trenger man strengt tatt ikke bruke et år i slengen. Tenker jeg hadde abonnert mens Game of Thrones hadde gått, og hoppet av etter det, for å starte på nytt igjen året etter. Nå tror jeg kanskje jeg bare dropper det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette betyr med andre ord at HBO kan plasseres i den store kategorien av innholdsleverandører som ikke lytter til kundene, sammen med 99% av musikkbransjen og hele Hollywood. Jeg trodde HBO skulle bryte denne tradisjonen, men der tok jeg feil.Innholdet har ingenting å si, det har vi hatt tilgang til i ti år, det er måten dette blir tilgjengeliggjort som teller. Jeg som Linux-bruker hadde tenkt å betale HBO selv om jeg ikke engang kan bruke tjenesten, for å vise at det er et marked for gode tjenester, men det blir nok å vente på neste leverandør med tiltro før dette blir gjort. Selv om HBO i morgen går tilbake på krav om bindingstid er deres rykte kraftig forverret i min bok etter å ha først skutt en skivebom og så vist denne holdningen når det blir påpekt.

 

Det kan også bety at du faktisk IKKE er representant for resten av markedet. Tenkt på det?

 

Lenke til kommentar

Hmm, tror ikkje dette blir en slik suksess de hadde håpet på, men kva kan ein forvente med slike formuleringer som "gratis prøvetid på en mnd" (bare 11mnd å betale for**)"

 

Virker interessant i starten, virket jo så lovende. Men med slike holdninger så kommer eg ikkje til å binde meg, eller "prøve".

 

Får håpe ikkje mange går i denne fellen med 1 mnd "prøvetid"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde det i det minste vært på månedsbasis, og ikke et år av gangen så hadde jeg prøvd, men så lenge de skal holde på sin typisk amerikanske, arrogante holdning så forblir det ThePirateBay (egentlig ikke, men kålhuene "over there" vet tydeligvis ikke om noe annet) fortsatt.

 

Kutt ut års-abonement, la kundene få styre selv.

Eller reis til H.......

  • Liker 4
Lenke til kommentar

@SajberSå du mener at man bare skal akseptere slike arrogante holdninger fra firmaer som leverer en eller annen form for tjeneste - for betaling?

 

Fiolk har akseptert bindingstid på telefoner, abonnementer og treningssenter i årevis. Helt vanlig og ganske utbredt

Hva er nytt?

 

Ingen som skreik om boikott av telenor eller SATS.. Ser ikke så mange som sutrer over bindingstid på andre abonnementer.

 

 

Som sagt: Storm i vannglass og sutrende, bortskjemte nordmenn(unger).

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

HBO har skutt seg selv i foten, og de har garantert mistet meg som en potensiell kunde, ikke faen om jeg skal binde meg til en tjeneste i 12 måner!

 

Anbefaler alle å prøve Netflix, selv om utvalget er dårlig nå på begynnelsen er det et utrolig bra tilbud, jeg har sett over 10 - 20 filmer/serier de siste to ukene på Netflix og elsker denne tjenesten, kommer garantert til å begynne å betale etter gratis perioden.

 

Noen fordeler med Netflix:

*Du kan se så mye du vil for 79 kr i månen

*Du kan bruke tjenesten både på Xbox 360 og PS3, men også på desktop uten å installere annet enn silverlight

*Det er ingen 12 måneders binding!

*Det finnes fult av filmer for barn, så hvis du har barn kan du dele tjenesten med dem!

*Det er en prøve periode på 1 mnd, og hvis du har Spotify får du det ut hele 2012.

Osv osv.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

"Igjen, vi er HBO. Vi er ingen nykommer på markedet, og folk vet hva de går til. Det er ikke vits med en gratisperiode, fordi folk vet hva de får"

 

Det mest idiotiske jeg har hørt på lenge. Hvorfor sikte til bare fansene og ikke evt. også folk som faktisk ikke vet hva HBO leverer? Blir nok netflix på meg ja.

Endret av eXtreme-501
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ikke mist fremstår personene som representerer Netflix i media mye mer ydmyke og respektable overfor kundene. Selv om HBO nok har bedre serier og utvalg og komme med, vil jeg støtte Netflix av symbolske grunner. Man kan få tak i det man vil se gratis på nett uansett, tenk på den Payan.

 

Helt enig! Jeg mener at HBO oppfører seg veldig arrogant, men de har også et snev av gamledager som bransjen burde gå videre fra. 12 måneders binding er så 80-talls.

 

Jeg var positivt innstilt fram til idag, nå håper jeg dette arrogante HBO-opplegget blir en flopp.

 

Agreed!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...