Gå til innhold

- Vi er HBO, vi trenger ingen prøveperiode


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jeg skjønner at den store risikoen på hele 900.- er fryktelig avskrekende. Det får meg til å tenke på den totale galskapen vi ser når folk kjøper seg ny telefon. Herregud...ikke har de fått prøvd den skikkelig. Tenk om de angrer. ...og allikevel kjøper folk telefoner med bindingstid som om det var ferskvare.
900 kroner er kanskje ikke mye for deg Sajber, men det er veldig mange i HBO sin kundemasse som er studenter.
Studenter som lett svir av 900kr på fyll og fanteri minst èn gang i uka :p

 

Ja men hadde de måtte betale 900 * 52 i et engangsbeløp for å kunne gå ut hver uke hadde så og si ingen gjort det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er ikke noe for binding på noen ting, jeg.... men... han har ett poeng og det er at de er HBO og alle som er fan av serier m.m. vet hva de står for både av innhold og kvalitet.

 

Innhold er det ikke noen tvil om at HBO har - spørsmålet er kommer til til å levere en tjeneste som er stabil, høy streamingkvalitet, leverer i tide, lar det skru av undertekster slik Netflix ikke gjør osv. - har allerede irritert meg stort på Netflix fordi ting hakker hvis mye skjer på nett - noe som aldri er et problem med torrents jeg har lastet ned på forhånd. Hva gjør du den dagen de lanserer en ny sesong, alle skal se på GoT og serverene kneler? Åh, du er bundet til et år med de ja... Og uansett om noen blodfans vil kjøpe det uansett så for en klyse, kort sagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For å gå rett på tittelen til artikkelen. Vi vet hva HBO er ja, og trenger ikke derfor en prøveperiode. Det vi trenger er å kunne stoppe abonnementet akkurat når vi vil pga. usikker økonomi/ulike levekår/endringer i livsstil osv. Hvis det er nettopp oss unge mennesker de helst vil nå, så MÅ de ta høyde for at vi faktisk trenger fleksibilitet. Herregud, HBO nå gjør dere en stor feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm. Hvorfor skal jeg betale for et abonnement som har bindingstid, når jeg ikke får sett alle de nyeste seriene til HBO enten samtidig eller dagen etter den nyeste episoden er sendt i USA?

 

De må komme med skikkelig gode tilbud, og helst uten bindingstid, hvis de vil at folk skal gå bort fra The Pirate Bay der man kan få siste episoden av alle HBO serier timer etter at de er sendt i USA. Det eneste de er god/ok på er prisen.

Endret av FrihetensRegn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

åmenj jæven førr en såpkokar!!

 

De skal ikke lage en "ok" tjeneste og tvinge alle som ønsker å prøve den til å være kunde i 12 mnd. De skal lage en så bra tjeneste at de som prøver har LYST til å vær kunde i 12+ mnd.

 

Jeg har så jævlig lyst til å slike legitime enkle og flotte streamingtjenester og jeg betaler lett 200kr/mnd for det. Men det søppeltilbudet Netflix kommer med og nå dette... Fy faen, spar meg - det er ingen som er interessert i å vente flere år etter TV/kino-premiere før man får sett noe.

 

Snakkes, jeg fyrer opp torrentklienten min til noen klarer å levere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er helt latterilig svar. Forstår ikke poenget med å være så cooky. La nå folk få prøve ut HBO sånn at man kan danne seg et bilde om det er verdt å betale for? 12 mnd binding kommer til å føre til at mange blir stående på perrongen.

 

Og for et arrogant svar.. Vi er HBO..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg foreslår at de som kan og vil går innpå den flotte facebooksiden til hbo nordic og gir de en kraftig beskjed på hva vi synes om dette her. Jeg skriver dette på jobbpcen, og skal legge inn når jeg får tilgang til fb igjen utenom jobb.

 

Forbanna hovne tullinger. Tror ikke helt de skjønner at HBO som merkenavn ikke på LANGT nær er like sterkt i Norge som i Usa. De har enda ikke etablert seg, og allerede framstår de som fullstendige idioter. Good job.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...