Dapper Chap Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Kudos til han fyren der. Han vet sannelig hvordan man skal jage vekk potensielle kunder fra tjenesten sin. Endret 1. november 2012 av dobster Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Ellers takk HBO, tullekuker. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Ja jeg skjønner at den store risikoen på hele 900.- er fryktelig avskrekende. Det får meg til å tenke på den totale galskapen vi ser når folk kjøper seg ny telefon. Herregud...ikke har de fått prøvd den skikkelig. Tenk om de angrer. ...og allikevel kjøper folk telefoner med bindingstid som om det var ferskvare. 900 kroner er kanskje ikke mye for deg Sajber, men det er veldig mange i HBO sin kundemasse som er studenter. Studenter som lett svir av 900kr på fyll og fanteri minst èn gang i uka Ja men hadde de måtte betale 900 * 52 i et engangsbeløp for å kunne gå ut hver uke hadde så og si ingen gjort det. 4 Lenke til kommentar
Kjellrs Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Er ikke noe for binding på noen ting, jeg.... men... han har ett poeng og det er at de er HBO og alle som er fan av serier m.m. vet hva de står for både av innhold og kvalitet. Innhold er det ikke noen tvil om at HBO har - spørsmålet er kommer til til å levere en tjeneste som er stabil, høy streamingkvalitet, leverer i tide, lar det skru av undertekster slik Netflix ikke gjør osv. - har allerede irritert meg stort på Netflix fordi ting hakker hvis mye skjer på nett - noe som aldri er et problem med torrents jeg har lastet ned på forhånd. Hva gjør du den dagen de lanserer en ny sesong, alle skal se på GoT og serverene kneler? Åh, du er bundet til et år med de ja... Og uansett om noen blodfans vil kjøpe det uansett så for en klyse, kort sagt. 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Jeg hadde gledet meg til HBO, men det frister lite å abonnere på det nå. Jeg er skuffet over hvordan de behandler kundene. 1 Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 for en oppblåst pølsemaker, holdningen hans til kundene er epic fail av sjeldent kaliber. 2 Lenke til kommentar
Anatomimesteren Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 For å gå rett på tittelen til artikkelen. Vi vet hva HBO er ja, og trenger ikke derfor en prøveperiode. Det vi trenger er å kunne stoppe abonnementet akkurat når vi vil pga. usikker økonomi/ulike levekår/endringer i livsstil osv. Hvis det er nettopp oss unge mennesker de helst vil nå, så MÅ de ta høyde for at vi faktisk trenger fleksibilitet. Herregud, HBO nå gjør dere en stor feil. 2 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Det kan også bety at du faktisk IKKE er representant for resten av markedet. Tenkt på det? OK? "innholdsleverandører som ikke lytter til kundene" ..Hvilke kunder? De som mener det samme som deg? Det er vel neppe alle kundene. Har du sluttet å slå din kone? Spørsmålet ditt er usvarbart på lik linje med det over. 2 Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Dette er mye over streken arrogant. Jeg hadde mer eller mindre bestemt meg for HBO, men nå blir det Netflix. Se på utsagnet "...så låser vi ingen inne i et abonnement." Har jeg misforstått, eller er 12 måneders bindingstid en låsing.... i 12 måneder? 1 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Fy FLATE for en hoven holdning fra han fjotten her. Hadde planer om å overse 12 måneder greia, men når de aktivt går ut i media og påstår at produktet er såpass bra at bindingstid er bare å forvente? Nei takk HBO, kom dere ned fra pidestallen, meg får dere ingenting fra hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Liker dem som har motsatt holdning. Som Onecall - er vi god nok, så ønsker folk å beholde oss som leverandør. 2 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Da blir det 0 kr fra meg til HBO... Kos dere med facebooksiden... 1 Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 HBO er ikke det eneste stedet man kan få tak i HBO innhold bare litt over en time etter at showet har gått på TV i usa.. Det andre alternativet har ingen bindingstid, og koster ingenting. Hvis dette er retningen HBO vil ta det, greit. 5 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Hmm. Hvorfor skal jeg betale for et abonnement som har bindingstid, når jeg ikke får sett alle de nyeste seriene til HBO enten samtidig eller dagen etter den nyeste episoden er sendt i USA? De må komme med skikkelig gode tilbud, og helst uten bindingstid, hvis de vil at folk skal gå bort fra The Pirate Bay der man kan få siste episoden av alle HBO serier timer etter at de er sendt i USA. Det eneste de er god/ok på er prisen. Endret 1. november 2012 av FrihetensRegn 1 Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 åmenj jæven førr en såpkokar!! De skal ikke lage en "ok" tjeneste og tvinge alle som ønsker å prøve den til å være kunde i 12 mnd. De skal lage en så bra tjeneste at de som prøver har LYST til å vær kunde i 12+ mnd. Jeg har så jævlig lyst til å slike legitime enkle og flotte streamingtjenester og jeg betaler lett 200kr/mnd for det. Men det søppeltilbudet Netflix kommer med og nå dette... Fy faen, spar meg - det er ingen som er interessert i å vente flere år etter TV/kino-premiere før man får sett noe. Snakkes, jeg fyrer opp torrentklienten min til noen klarer å levere. 2 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 – Oj, her tror jeg du har misforstått. De som får en gratismåned er fortsatt forpliktet til 12-måneders abonnementet, men de får den første måneden gratis, forteller Payan. Da ble det plutselig litt mindre attraktivt... Lenke til kommentar
dordar Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Er helt latterilig svar. Forstår ikke poenget med å være så cooky. La nå folk få prøve ut HBO sånn at man kan danne seg et bilde om det er verdt å betale for? 12 mnd binding kommer til å føre til at mange blir stående på perrongen. Og for et arrogant svar.. Vi er HBO.. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Vi er kunder. Vi tilgir ikke. Vi glemmer ikke. 4 Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Ser ut som danskene slipper unna med 6.mnd binding. http://digitalt.tv/hbo-nordic-bliver-med-12-maneders-bindning/ http://digitalt.tv/det-koster-mindst-395-for-at-prove-hbo-nordic/ Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Jeg foreslår at de som kan og vil går innpå den flotte facebooksiden til hbo nordic og gir de en kraftig beskjed på hva vi synes om dette her. Jeg skriver dette på jobbpcen, og skal legge inn når jeg får tilgang til fb igjen utenom jobb. Forbanna hovne tullinger. Tror ikke helt de skjønner at HBO som merkenavn ikke på LANGT nær er like sterkt i Norge som i Usa. De har enda ikke etablert seg, og allerede framstår de som fullstendige idioter. Good job. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå