Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

Anbefalte innlegg

Digger det :) :) Men seriøst, hvis jeg måtte velge 1 klubb som skulle ha suksess, bortsett fra United, så måtte det ha vært Arsenal. Arsenal er en stor rival, men hos meg har Arsenal mye respekt. Hadde det vært motsatt med f.eks Rooney hadde Arsenal vært å foretrekke, foran City, Chelsea, pool, Real etc etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Digger det :) :) Men seriøst, hvis jeg måtte velge 1 klubb som skulle ha suksess, bortsett fra United, så måtte det ha vært Arsenal. Arsenal er en stor rival, men hos meg har Arsenal mye respekt. Hadde det vært motsatt med f.eks Rooney hadde Arsenal vært å foretrekke, foran City, Chelsea, pool, Real etc etc.

 

12 timer før kamp skal det være krig, hat og rabalder. Respekt og brorskap venter vi med til kampslutt.

Lenke til kommentar

Håper bortfansen lager nok lyd i 90 minutter til at cunten får det klart for seg at han brente alle broer når han signerte for United. At Wenger ber fansen vise respekt for han fordi han har spilt for Arsenal i åtte år, er direkte patetisk. Den mannen fortjener ingenting lenger. You hear me? Absolutely fucking nothing.

 

Dog, han blir vel fornøyd når United slår oss i morgen.

 

Spent på å se om det blir pubtur for å se kamp, eller om jeg stuer meg inne på rommet med TV2 Sumo. Har ikke bestemt meg helt enda.

Lenke til kommentar

Krigen, hatet og rabalderet forsvant litt etter at Keane og Vieira forsvant :) Sparer det til Pool, City og Chelsea :D

 

Pøh. Chelsea og City er noen forbanna drittklubber. Det svir ikke å tape mot sånne sjelløse idioter. Liverpool og Arsenal derimot, det er kamper jeg hater å tape. Jævligste opplevelsen var da van Nistelrooy bommet straffe på overtid, og barnehageoppførselen til de gule drittungene i etterkant. Hevnen det påfølgende året da samme mann satte en stopper på the invincibles var priceless.

 

http://www.youtube.com/watch?v=iDe54Gr_32k

Lenke til kommentar

Sist United tapte åpningskampen i PL? 15.08.04 20.08.12

Sist Everton slo United om høsten? 19.08.92 20.08.12

Sist Spurs slo United? 19.05.01 29.09.12

Sist United slo Liverpool på Anfield? 16.12.07 23.09.12

Sist United slo Chelsea på brua i ligaen? 20.04.02 28.10.12

Sist Arsenal vant på Old Trafford? 17.09.06

 

It's been that kind of a season. Trenger ikke akkurat å være rakettforsker for å spå resultatet. Arsenal vinner i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...