Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?

Mixy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da fikk jeg mail fra britisk play store at den kan kjøpes. Faen, får ikke gjort det før jeg kommer hjem i 18 tiden. Får satse på at den fortsatt er der da.

I følge Android Headlines er 16gb allerede utsolgt. Tok rundt en time...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler er utsolgt fra den britiske butikken..

Og Google Wallet sleit som faen hele tiden, med det resultatet at jeg var ved betalingsvinduet ikke mindre enn 14 ganger, uten å få fullført.

Misfornøyd? jepp.

Bytte til Windows? Kanskje.

Skrevet

Du er misfornøyd med at du ikke klarte å lure Google til å tro at du satt i Storbrittania med et britisk kort for å bestille en telefon i samme kvarter som salget av denne telefonen ble åpnet?

• Liker 2
Skrevet

Du er misfornøyd med at du ikke klarte å lure Google til å tro at du satt i Storbrittania med et britisk kort for å bestille en telefon i samme kvarter som salget av denne telefonen ble åpnet?

Jeg klarte fint å lure Google, problemet var rett og slett at tjenesten til Google rett og slett ikke fungerte.

Skrevet

Her hatt VPN'n gåene hele jäkla dagen, med auto-refresh hvert 30. sekund. Vet de sier den kommer for salg kl 18, men kan jo ikke stole på det...

Føler meg som ei Google-bitch, men siden jeg har overvåket så langt som til nå må jeg nesten stå løpet ut :p

Skrevet (endret)

Jeg også! :)

Nå venter jeg bare på bekreftelsesmailen, og krysser fingrene på at alt går fint.

Edit:

Fikk den akkurat. Tok 5-10 min fra jeg bestilte.

Endret av jenskristian
Skrevet

Samme her! Heldig med den - ser 16GB er utsolgt nå, eller står hvertfall 'Coming soon', Og det før den annoserte lanseringen kl 18 (vet ikke hvor formelt de har uttalt det tidspunktet, da...)

Skrevet

fekk feilmelding etter å ha lagt inn adressen 3 ganger og trykket betal, kortet er blitt trukket, så forhåpentligvis får jeg en bekreftelse snart :/ 16 GB er hvertfall utsolgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...