Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får bare :

Uh oh. There was a problem.

We couldn't complete your purchase because of a technical issue.

Details of the problem below:

Sorry, we were unable to process this request. The order has been automatically cancelled and you will not be charged for the purchase. Please try again later.

 

Er dette fordi billing ikke matcher bankenadressen?

Lenke til kommentar

Får bare :

Uh oh. There was a problem.

We couldn't complete your purchase because of a technical issue.

Details of the problem below:

Sorry, we were unable to process this request. The order has been automatically cancelled and you will not be charged for the purchase. Please try again later.

 

Er dette fordi billing ikke matcher bankenadressen?

 

Jeg har ikke problemer på grunn av det. Jeg bruker mitt Mastercard som naturlig nok "egentlig" er knyttet opp mot min norske adresse i banken. I Wallet derimot har jeg oppgitt adressen til JetCarrier.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke problemer på grunn av det. Jeg bruker mitt Mastercard som naturlig nok "egentlig" er knyttet opp mot min norske adresse i banken. I Wallet derimot har jeg oppgitt adressen til JetCarrier.

 

Hm, jeg fikk ikke bestillt i går.

 

Var mange som klarte det, fordi den noen ganger poppet opp som på lager.

 

Kom til betaling, og fikk feilmelding. Det har til og med blitt reservert 1 dollar på kortet mitt.

 

Kanskje de har klart å stenge ute, utenlandske kort på pga pågangen?

Lenke til kommentar

Jeg brukte metoden som er beskrevet mange ganger i denne tråden og i Nexus 7-tråden. Fungerte utmerket også denne gangen. Jeg har riktignok ikke fått e-post om at pakken er sendt enda, men håper dette kommer i dag. Kort fortalt:

 

1. Registrer et nytt kredittkort i Google Wallet. Bruk adressen fra JetCarrier (eller et lignende selskap) når du registrerer kortet.

2. Logg inn på Google Play ved å bruke et VPN-program, f.eks TunnelBear eller Hotspot Shield.

3. Bestill det du skal ha og send det til samme adresse som du brukte på kredittkortet i Google Wallet.

4. Registrer sendingen hos JetCarrier, send dem kopi av sendingsbekreftelsen når du får denne fra Google.

5. Betal regningen fra JetCarrier som består av deres kostnad og norsk toll.

Lenke til kommentar

Blir i tvil om jeg virkelig vil ha denne telefonen etter å lese mer tester og inntrykk fra folk. De to største ankepunktene mine med SGN, batteriet og kamera ser bare ut til å bli marginalt bedre. SGN batteriet er jo en grusom vits. Alternativene er dog ikke mange om man ikke vil ha Epletelefon og W8 ser ikke helt modent ut enda. Urk.

Lenke til kommentar

Billing address og telefonnummer er knyttet til bankkortet. I USA holder det oftest ikke kun med kort-nummer, dato ig sikkerhetskoden fra bakpå kortet. Deres systemer sjekker også adressen og telefonnummeret man legger inn, og vil kansellere ordrer hvor dette ikke stemmer. Jeg bestilte f.eks. nylig fra Macy's med min kone's kredittkort, og skrev ved en feil inn feil telefonnummer. Dette førte til kansellering av ordren, og jeg måtte ringe dem for å rette det opp (de ringer bl.a. kortinnehaver mens jeg har dem på telefonen for å sjekke).

 

Vet ikke hvordan dette fungerer ifht. JetCarrier, men billing address er uansett ikke bare noe kødd :)

Lenke til kommentar

Blir i tvil om jeg virkelig vil ha denne telefonen etter å lese mer tester og inntrykk fra folk. De to største ankepunktene mine med SGN, batteriet og kamera ser bare ut til å bli marginalt bedre. SGN batteriet er jo en grusom vits. Alternativene er dog ikke mange om man ikke vil ha Epletelefon og W8 ser ikke helt modent ut enda. Urk.

Om du ønsker godt batteri på Android har du jo flere gode valg. Motorola Razr Maxx, Galaxy Note 1 og 2, og til dels Galaxy S3. Enig i at SGN ikke akkurat imponerte med batteritiden.

Lenke til kommentar

Vel er det en ting jeg ihvertfall er sikker på er det at jeg aldri igjen skal ha en Android telefon med et skin på. Nå har jeg hatt Nexus S og Nexus Galaxy og har elsket OSet men hatet hardware. Jeg har også hatt både S2 og HTC One der har historien vært motsatt!

 

Men får vel gi Nexus 4 en sjanse. Bedre byggekvalitet, litt bedre kamera og batteri samt en mye bedre skjerm burde være nok til å bytte. I tillegg får jeg håpe at jeg faktisk får oppdateringene i nogen lunde tid med denne, da jeg på SGN ligger 2 mnd etter på googles oppdateringer

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt mitt eksemplar på Ebay. Litt dyrere enn fra Play Store, men billigere enn Elkjøp selv med toll og mva.

Har fått sporingsnummer, så jeg gleder meg!

Kjøpte meg Nexus 7 i august, og etter den opplevelsen var jeg sikker på at jeg skulle gå fra min iPhone 4 til neste Nexus telefon. Og det gjør jeg. Neste kjøp blir vel Nexus 7 med HSPA+.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...