Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hiver meg på her også. Telefonen ser veldig bra ut. Ser rundt omkring på tester at byggekvaliteten er topp. Har lenge tenkt å kjøpe meg en Nexus tlf grunnet hyppigere oppdateringer av Android, er så utrolig lei av sene Android oppdateringer på telefoner med Touchwiz, Sense etc.

Lenke til kommentar

Er prisen på 239 pund totalprisen? Eller kommer det britisk moms ol oppå det?

 

Alt tyder på at det er totalprisen med britisk VAT, men for 239 pund får du bare 8GB lagringsplass.. For 40 pund til får du 8GB til (totalt 16)

 

Du må selvsagt legge på frakt og norsk mva, men det skal nok også gå fint å få refundert britisk VAT regner jeg med.

Lenke til kommentar

Alt tyder på at det er totalprisen med britisk VAT, men for 239 pund får du bare 8GB lagringsplass.. For 40 pund til får du 8GB til (totalt 16)

 

Du må selvsagt legge på frakt og norsk mva, men det skal nok også gå fint å få refundert britisk VAT regner jeg med.

 

Prisene i england er med VAT ja. Fant det ut i stad. Har dog en kompis i USA som skal kjøpe den for meg og ta den med til jul, så da får jeg den til 1900kr :p

Lenke til kommentar

Jeg liker også Android best uten Sense/TouchWiz (i alle fall etter ICS!), raske oppdateringer (/god dokumentasjon for utviklere å jobbe med), byggekvalitet, hurtighet og skjerm er mine "unnskyldninger" for å oppdatere fra Galaxy S2

 

Etter ICS synes jeg også at GUI-et ble fantastisk enkelt og greit. Fruen har et nettbrett (Asus Transformer tf300) med Jelly Bean som er nesten ren Android og etter litt bruk av dette så er jeg imponert.

 

Eneste negative med LG før er jo sene oppdateringer på telefoner. Men håper og tror at Google styrer oppdateringer til Nexus 4. Det er vel det de har gjort med de andre Nexusene trodde jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...