Gå til innhold

Den store Nexus 10-tråden


borchgrevink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google sjølv som styrar distribusjonen av Nexus 10.

 

Dei har valgt å ikkje lansere Nexus 10 i Norden. Men, dette kan endre seg i framtida.

 

Hmm, noen som vet når hvordan det var med nexus 7? Ble den lansert I norden med det samme eller tok det en stund før den ble lansert? Hvis det er sånn at det er en liten sjanse for at den blir lansert i Norge er det jo like greit å bestille den fra utlandet med det samme.

Lenke til kommentar

Da var en 32gb bestilt fra Handtec kom på 3831kr inkl frakt i følge valutakalkulatoren på Dinside.

Ble trekt pris uten "vat" da frakt metode Jeg brukte var DHL rest of the world, da fjernet den "vat" prisen.

 

Så er det bare og håpe den kommer inn på lager snart og begynne og bestille stasj fra ebay:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk min 32gb sendt i går fra handtec viste også i ett kort øyeblikk at den var på lager hos dem, men er nå ventet inn igjen.

 

I oslo faktisk alt, så nå er det bare og vente på rein og slede frakt opp hit til Finnmark :)

Ikke ille da den ble bestilt i går formiddag, og det da viste ventet inn på lager.

Endret av Itw
Lenke til kommentar

Fikk min 32gb sendt i går fra handtec viste også i ett kort øyeblikk at den var på lager hos dem, men er nå ventet inn igjen.

 

I oslo faktisk alt, så nå er det bare og vente på rein og slede frakt opp hit til Finnmark :)

Ikke ille da den ble bestilt i går formiddag, og det da viste ventet inn på lager.

 

Samme her! Jeg er heldig og bor rett utenfor Oslo så kanskje jeg får den så tidlig som i dag... :D

 

Edit: Og der kom den på døra! Har nettop startet den og alt ser bra ut, som de fleste sier... den skjermen! 2560x1600 er helt klart verdt det.

Endret av Chrank
Lenke til kommentar

Samme her! Jeg er heldig og bor rett utenfor Oslo så kanskje jeg får den så tidlig som i dag... :D

 

Edit: Og der kom den på døra! Har nettop startet den og alt ser bra ut, som de fleste sier... den skjermen! 2560x1600 er helt klart verdt det.

Noen som har det...

Min er med rein og slede kommet til Trondheim bare, er Jeg heldig har Jeg den i slutten av neste uke...

Lenke til kommentar

Da lå den faktisk på trappen da Jeg kom hjem.

De 10min hittil virker bra' fulgte faktisk med adapter til laderen og, en slik reise adapter.

 

Var 4.2 da den kom men var en oppdatering på 60 MB med engang og.

 

Så langt:

 

God lyd merkes godt at høyttalerne er framme i forhold til nexus7

God og holde i' veldig god bakside som ikke er glatt.

Testet noen HD videoer på YouTube ikke noe og klage på skjermen i så fall, men det er da selvskrevet.

 

Var red den skulle være stor men liker størrelsen slå langt, og ekstra ramme rundt skjermen er pluss enklere og holde.

 

Men får heller komme tilbake når jeg har fått brukt den lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...