Gå til innhold

Den store Nexus 10-tråden


borchgrevink

Anbefalte innlegg

Noen som fortsatt er storbruker av Nexus 10, eller har dere hoppet over til noe bedre?

 

Jeg er fortsatt veldig imponert over min Nexus 10 og har ikke tenkt å bytte med det første.

Brettet får fortsatt siste versjon rullende ut og jeg tviler ikke på om Google også leverer Android L til den etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som fortsatt er storbruker av Nexus 10, eller har dere hoppet over til noe bedre?

 

Jeg er fortsatt veldig imponert over min Nexus 10 og har ikke tenkt å bytte med det første.

Brettet får fortsatt siste versjon rullende ut og jeg tviler ikke på om Google også leverer Android L til den etterhvert.

Lever i beste velstand den ja. Dessverre bruker jeg den primært kun til reiser eller litt random lesing av bøker, tablet som formfaktor var/er litt merkelig og siden den ikke har 3G/4G oppkobling så har det blitt litt begrenset på hvor mye jeg orker å benytte meg av den.

Lenke til kommentar

Jeg tror flere og flere går over til 2 telefoner. En liten for lomma/håndleddet (smartklokke eller veldig liten telefon, for ringe/sms) og en diger for veska/ryggsekken/sofabordet (monstertelfon eller nettbrett med ringemulighet, mest for surfing, spill og jobbing på farta).

 

Nettbrett uten ringemulighet tror jeg vil dø ut.

Lenke til kommentar

Her tror jeg bruksmønster varierer veldig. Hjemme hos oss har vi fra før av en iPad mini og jeg vurderer å bestille meg en Xperia Tablet Z2 ganske snart. Først og fremst brukes nettbrettet av ungene, men jeg synes også det er langt greiere å lese artikler og småtteri på nettbrett kontra mobilen. Pc'en blir for stor og klumpete (en 17" bærbar) til å dra frem for hver minste lille ting. Ringemulighet trenger jeg så absolutt ikke på nettbrettet, ei heller 3G/4G - først og fremst fordi jeg ikke er villig til å betale såpass mye ekstra for noe jeg ikke savner per i dag.

 

Chromecast bruker jeg mange ganger hver dag, enten fra mobil eller nettbrett.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...