Gå til innhold

Den store Nexus 10-tråden


borchgrevink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Gjetter på at en 16GB Nexus 10 vil koste mellom 3-3,5k i Norge da TF300T som koster 399 dollar hos Newegg koster 3295kr hos Komplett. Hvis det stemmer så blir det ikke vanskelig å bestemme seg :)

Lenke til kommentar

Eg har ein slektning i USA, som handlar denne til meg på Onsdag i neste veke, ein til meg sjølv, og ein som eg tenkte å selje :-)

 

Det eg lurar på er; kva gjer eg med straum adapteret? Dette blir jo levert med slik "70-tals" kontakt. Må eg ha ein stor omformar og greier då?

 

Gje beskjed viss nokon er intressert i ein stk Nexus 10.

 

Slektningen min har same etternamn som meg, og kjøper brettet i USA, tar bort kvitteringa, og sender den elektronisk. Medan nettbretta blir sendt som gave.

Lenke til kommentar

Har fått tak i ein slik på jobb, undrast om den kan brukast med den amerikanske ladaren som følger med til Nexus 10.

post-84194-0-65747800-1352789453_thumb.jpg

Munnstykket på biletet tilhøyrer ein Samsung ladar til eit Galaxy 7" nettbrett.

 

EDIT:

Det kan sjå ut som om delen passar. Men korleis blir det med straum mon tru? 230v 110v? Har aldri satt meg inn i det der. (01:05 inn i videoen visas ladaren)

http://youtu.be/9XBKe_SCFY0?t=1m5s

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Alternativt så kan du sikkert bruke en slik:

http://dx.com/p/flat...-convertor-3529

 

Så og si alt av ladere til tablets, mobiltelefoner osv fungerer på 100-240V i dag, blir overrasket om det ikke er tilfelle for denne.

 

 

Vurderer forøvrig en Nexus 10 selv, skal til Tyskland om et par uker, hadde vært gull om den var tilgjengelig i butikk der nede (noe som ser ut som det er en mulighet for)

Endret av Spectre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...