Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg synes kanskje at ALLE som har meldt seg på og IKKE sender gave bør få en advarsel, slik at alle ser den.

 

Nå har jeg vært med på Secret Santa helt siden det begynte. Aldri noe problem, aldri noen useriøse gaver.

Så du trenger ikke å være skeptisk til opplegget, kan love deg at det blir en liten, men morsom og flott opplevelse for deg.

 

Ellers er jeg enig med deg at det bør gis advarsel til dem som ikke sender gave, det er vel opp til forumet. Det har egentlig aldri vært et problem for Secret Santa bortsett fra en par uheldige hendelser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay, dette er helt nytt for meg, så jeg bare lufter en løsning på en eventuell problemstilling :)

 

Som sagt så er det ikke pengene i seg selv som er noe krise og i værste fall tape. Det verste er at tiden man har brukt på noe slikt er forgjeves. For i julestrien så er dte jo også en del andre ting som skal gjøres, selv om man er mann, hehe.

 

Men uansett.... jeg er med. PM er sendt og jeg venter på og få tildelt et medlem å sende gave til :)

Blir morsomt dette tror jeg :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det med muligheten til å melde på forumbaby v. 2.0 selv om hun ikke har egen konto? Jeg plukker naturlig nok ut gaven som skal sendes, har bare ikke noe helt ekstremt behov for å få en gave selv mens jentungen elsker det. :p

 

Så lenge du melder deg på med eget navn, så er det ett fett for meg hvem i familien gaven er ment til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...