Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Mulig å requeste å få en person som bor i Bergen? Mtp at det da åpnes muligheter for gavekort etc. på byens mange flotte fasiliteter og forhandlere. Er ikke så kreativ på dette med gaver skjønner dere.

 

Det er jo bare å sjekke i ønskelistetråden. Om det ikke står noe der, snok på brukerens profil og se hvor h*n er aktiv. Om det ikke gir noen mening, så finner man noe morsomt på Teknikkmagasinet eller liknende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, hvis noen sender meg slikt, så blir det vertfall annmeldt :)

 

Men, det er vel ingen som er såpass idiot at dem sender noe ulovlig og som med stor sannsynlighet koster mer enn det smaker til noen dem overhodet ikke kjenner?

 

Så jeg tviler på at dette har vert et problem :)

 

Hadde vert noe det gitt, og pakket opp knark på julaften :rofl:

Lenke til kommentar

Minner om at alle som har fått tilsendt bekreftelsesmelding må svare på den innen søndag. Ingen unnskyldninger i etterkant. Ting som at bikkja spiste opp ruteren eller at katta hadde begravelse kunne jeg ikke brydd meg mindre om.

 

Anbefaler alle å skru på e-postvarsling for PM. Da får man øyeblikkelig varsel på mail selv om man ikke besøker forumet jevnlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer du til å bekrefte at du har mottatt vår bekreftelse?

 

Bekrefte at bekreftelsen er bekreftet blir litt i overkant mye bekrefting i mine øyne. Var det du som kommenterte den elegante avataren min? I så fall kan jeg bekrefte at jeg har mottatt bekreftelsen din.

 

Ble litt mye bekrefting her, men nå fikk vi i hvert fall bekreftet det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...