Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for min del syns jeg det er best med en løs dongribukse eller noe... jeg pleier å fly gjerne opp mot ett døgn med venting og mellom landinger... gjerne mer... Syns det er viktig å få sove godt samtidig som du helst skal se ok ut når du våkner også viktig for meg å få tøyd skikkelig underveis, uansett hvor rart andre i flyet måtte se på deg...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke problemet med denim når man flyr.

Jeg fløy GOT-CPH-KRS nettopp, og jeg gikk i relativt stramme bukser. Ikke tettsittende, heller ikke saggebukser.

 

Det var ikke ukomfortabelt, og på alle lengre turer jeg har hatt har jeg brukt dongeribukse. Har ingenting å utsette på kvaliteten på det.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at det er så mange.

Jeg pleier å kikke litt på folk mens jeg går på flyet, og når jeg gikk fra 1F og helt bak for å gå på toalettet så jeg et par-tre joggebukser, resten var denim, skjørt, kjole eller stoff-bukser.

 

Selvfølgelig, dette var jo ikke et charterfly til syden fylt til randen med ungdommer som skal feste hemningsløst, så det kan ha noe å si.

 

Forøvrig ser jeg ikke problemet i å se litt okey ut når man skal fly.

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at det er så mange.

Jeg pleier å kikke litt på folk mens jeg går på flyet, og når jeg gikk fra 1F og helt bak for å gå på toalettet så jeg et par-tre joggebukser, resten var denim, skjørt, kjole eller stoff-bukser.

 

Selvfølgelig, dette var jo ikke et charterfly til syden fylt til randen med ungdommer som skal feste hemningsløst, så det kan ha noe å si.

 

Forøvrig ser jeg ikke problemet i å se litt okey ut når man skal fly.

 

Vel, tror ikke de jentene det er snakk om ser problemet heller, men det er vel snakk om hva en føler er komfortabelt tatt situasjonen i betraktning, så å kalle det veldig ille blir vel litt drøyt føler jeg.

Lenke til kommentar
Forstår det - men hva menes med "lange flyreiser"? :)

Haha, mer enn 2 timer. Jeg er personen som trenger en pause per time i bil.

 

Mine denim bukser er ikke de mest løstsittende, og vil være veldig ukomfortable å fly/sitte i bil med. Her mener jeg det er forskjell på jenter og gutter, da gutter vanligvis ikke går med bukser som går helt tett opp i skrittet.

 

Enig med Christian86, komfort går foran utseendet på fly.

Endret av d0lly
Lenke til kommentar

Joggebukser er usannsynlig deilig å gå i. No offense, men det virker som om enkelte her tillegger det se "bra" ut idet man går ut av huset litt for stor betydning. Det er greit å være slask iblant, hvem på flyet bryr seg om du reiser i jeans eller joggebukser?

 

Siste post for kvelden, natta :)

Lenke til kommentar

Det er faktisk folk som bryr seg om hva du kler deg i.

Var en som skulle fly Business, og han kom i lurvete bukser, uvasket og ustelt hår og litt sånn. Såvidt jeg husker slapp han ikke inn.

 

Var også en som ble kastet av flyet for å gå med miniskjørt og veldig dyp utrigning, og fikk beskjed om å kle seg mer anstending.

 

Så ja, folk bryr seg.

Lenke til kommentar
Det er faktisk folk som bryr seg om hva du kler deg i.

Var en som skulle fly Business, og han kom i lurvete bukser, uvasket og ustelt hår og litt sånn. Såvidt jeg husker slapp han ikke inn.

 

Var også en som ble kastet av flyet for å gå med miniskjørt og veldig dyp utrigning, og fikk beskjed om å kle seg mer anstending.

 

Så ja, folk bryr seg.

Her er jeg enig med deg, fordi du nevner ganske ekstreme tilfeller. Det jeg snakker om er joggebukse, et par converse og en tee. Håret er selvfølgelig vasket og fikset, uvasket hår kan gå og dø.

Lenke til kommentar

Det er flere faktorer som spiller inn ved en oppgradering. Hvilket flyselskap fløy du med? Hvilken rute? Hvilken bookingkode var din opprinnelige billett? Har du status i flyselskapet/alliansen? Var economy overbooket?

 

Jeg ser helt klart viktigheten av å gå kledd skikkelig dersom man vil bli oppgradert, samtidig så må vi ikke la andre tro dét er den eneste årsaken til at folk blir oppgradert. :)

Lenke til kommentar

Vil si at de faktorene du nevnte har veldig mye mer å si enn klaerene. Det skader selvfølgelig ikke å kle seg pent i tøyet. Selv flyr jeg alltid med pene klaer med enten frakk eller blazer som ytterjakke, avhengig av årstiden. Neste gang er det dessverre mulig at jeg må fly i joggebukse og en hoodie. Har alt for mye ting og ta med meg, og bagasjegrensen er alt for liten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...