Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

 

Tre ganger hurra for logoflash!

Neida, pene det der men litt irriterende store logoer har en i svart selv.

 

edit av mod: vennligst ikke quote bilder

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får man kjøpt slike "gammeldagse" flip floper nå for tiden?

Slike som ikke går ned mellom stortærne og er helt jævlige å bruke, men bare går fra en side til den andre og er mye mer comfy?

 

Og jeg er på jakt etter noen skjorter og shortser / bukser som kan passe til denne funky blazeren / jakka fra Polo by Ralph Lauren som jeg kjøpte i fjor.

Finner liksom ingenting ...

 

IMG_8114.jpg

Lenke til kommentar

Har man penger nok skremmer ingenting av delene meg, da hadde nok mange andre også gjort det samme, mange som ikke bryr seg om bil - mange som ikke bryr seg om klær eller hvordan dem ser ut, selv er jeg intressert i begge deler :) Noe jeg regner med mange er i min alder.

Endret av HaueR
Lenke til kommentar

Er på jakt etter t-skjorter til å ha under andre t-skjorter og skjorter. Har alltid kjøpt manbasic t-skjortene dem selger på dressmann, ta 3 betal for 2. Jeg kjøper dem i sort og hvit, dem har runde hals. Men jeg syntes de er litt kjukke, kunne tenkt meg noen som var litt tynnere. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Flipflop får man kjøpt på sportsbutikker. Vil anbefale Adidas flipfloper til trøndere, smurf :)

Det blir en kald dag et visst sted før jeg frivillig går i et Adidas-produkt :|

 

Da prøver jeg heller å finne de gamle H2O-flip flopene jeg hadde for 10 år siden :p

 

...og forskjellen mellom Adidas og H20s flip floper er?

Lenke til kommentar
Er på jakt etter t-skjorter til å ha under andre t-skjorter og skjorter. Har alltid kjøpt manbasic t-skjortene dem selger på dressmann, ta 3 betal for 2. Jeg kjøper dem i sort og hvit, dem har runde hals. Men jeg syntes de er litt kjukke, kunne tenkt meg noen som var litt tynnere. Noen som har noen tips?

 

Jeg liker veldig godt noen fra H&M. De er i litt sånn elastisk materiale, og er fantastiske! Utrolig myke og gode egentlig. :)

Lenke til kommentar
Er på jakt etter t-skjorter til å ha under andre t-skjorter og skjorter. Har alltid kjøpt manbasic t-skjortene dem selger på dressmann, ta 3 betal for 2. Jeg kjøper dem i sort og hvit, dem har runde hals. Men jeg syntes de er litt kjukke, kunne tenkt meg noen som var litt tynnere. Noen som har noen tips?

 

Filippa K har mange fine basic plagg, men du kan jo også sjekke HM og kjøpe en singlet å ha under siden det er sommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...