Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger tips til Chelsea style vintersko som er foret, stilige og med skikkelig gummisåle, så de ikke sklir.

De færreste er vel foret, fordi det ikke er en smart måte å lage sko som skal holde lenge på.

Det er mye bedre å heller ha tykke sokker og ullsåler enn sko som er foret.

Vet at Herring Shoes hadde noen boots som var foret, men tviler på at det var chelsea boots.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Hvor kjøper folk skjorter? Jeg trenger å bytte ut en del grunnet endring i størrelse. Kjenner til feks Luxire, men lurer på om det er noe poeng for mitt bruk, og om det evt forsvarer merkostnaden mtp bestilling fra utlandet. Ønsker selvfølgelig OK kvalitet, men jeg er ikke så formell i tøyet at jeg trenger å stille de strengeste kravene. Forøvrig er det snakk om "hverdagsskjorter" type Oxford, og ikke dresskjorter.

Er feks Dressmann OK? (Spør fordi jeg bor avsides)

Lenke til kommentar

BMWcoupeftw, prøvde du Livid i Oslo? Sist jeg var innom hadde de jeansmodellen Tue som er akkurat som buksen du beskriver: romslig hele veien, og sitter bra i livet også. Butikksjefen Ole Eivind har veldig god peiling på jeans, hvis de likevel ikke har det du trenger så bør han kunne henvise deg til den riktige butikken isåfall.

Endret av dover606
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen som har erfaringer å dele om målsøm av dress i Oslo? Prisklasse ca. 10 000. Er vel en del salg i disse dager, er det da også vanligvis rabatt på målsydde dresser? 

 

Sjeldent. Leverandør kan ha salg på sine metervarer, men kan ikke se for meg at butikkene endrer sine priser av den grunn. 

 

I prisklassen 10k ville jeg vurdert Cavour i Vikaterrassen eller Quy & co på løkka. Sistnevnte er vel norges svar på Saman Amel, og kan tilby et veldig flott snitt og bra service. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...