Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

 

Kan anbefale Luxire sine selvedge-jeans. http://luxire.com/products/luxire-selvedge-custom-jeans

 

Kun 99$ (ca 600 KR) og meget god kvalitet. Har kjøpt 2/3 alternativer de har der, kjøper sikkert den tredje om ikke så altfor lenge.

Har ikke så god erfaring med de, mulig målene mine er feil, eller upassende, men syns alltid passformen blir dårlig. Er mye mer fornøyd med Levis 511' min, som jeg har brukt som base på målene, men passformen er ikke lik i det hele tatt. (Har fått 2 luxire jeans.)

 

Det som får meg til å tro noe er "feil" med de er at alle andre bukser jeg får fra luxire passer perfekt, og er akkuratt som forventet, med gjenomgående god kvalitet.

 

Kvaliteten på alt annet er jo god, men lite hjelp i når den passer dårlig.

 

 

Hmm, det var dumt. Er veldig fornøyd med mine. Første paret ble noe for kort ellers er begge parene ganske bra på passform. Leg opening kunne vært smalere, men i det store og det hele sitter de meget bra. Kvalitetsfølelsen er også høy.

 

Hvordan synes du dine Levis jeans er bedre? Har selv hatt diverse fra de men personlig synes jeg kvaliteten er lik, med et lite egde til Luxire. I tillegg - hvilke andre bukser har du bestilt derfra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spesielt passformen i livet foran og bak er forferdelig dårlig på luxire, men som sagt, mulig det kun er mine mål. Men de er veldig posete rundt der.

Først og fremst passformen er bedre på Levi's, men de er litt trang, derfor jeg prøvde å kopiere de til luxire, med litt større mål. Og så er det alle detaljene i levis buksen, finere nagler, finere trådfarger, finere form på lommer, kortere glidelås.

levis_front.jpg

levis_rear.jpg

 

Skal sies, at en kompis kjøpte en 511 på carlings, og den var så latterlig mye dårligere kvalitet enn den jeg har, at det ikke kan sammenlignes. Den var veldig baggy passform på, stoffet mistet all farge veldig fort, og den var ikke selvedge. Helt lik merking bakpå skinnlappen.

 

Så man vet jo ikke alltid hva man får. En forskjell som var tydlig var dog at den røde lappen, kun var rightmark på, og ikke "Levi's".

 

 

Har copper chino, og dugdale flanel fra Luxire, begge to er jeg fornøyd med.

Endret av Revolution
Lenke til kommentar

 

Bestilte nettopp et i lammeull selv, satser på at det er bra! Har allerede et i kasjmir fra de som er veldig godt og mykt, så krysser fingrene for at lammeullen også er god og myk.

Absolutt godkjent kvalitet. Naturligvis ikke like mykt som kasjmir, men absolutt godkjent.

 

 

Takk for at du minte meg på dette tilbudet!

Ble to skjerf i kasjmir, samt ett i lammeull. :)

Endret av Skjj
Lenke til kommentar

Spesielt passformen i livet foran og bak er forferdelig dårlig på luxire, men som sagt, mulig det kun er mine mål. Men de er veldig posete rundt der.

Først og fremst passformen er bedre på Levi's, men de er litt trang, derfor jeg prøvde å kopiere de til luxire, med litt større mål. Og så er det alle detaljene i levis buksen, finere nagler, finere trådfarger, finere form på lommer, kortere glidelås.

 

 

 

Skal sies, at en kompis kjøpte en 511 på carlings, og den var så latterlig mye dårligere kvalitet enn den jeg har, at det ikke kan sammenlignes. Den var veldig baggy passform på, stoffet mistet all farge veldig fort, og den var ikke selvedge. Helt lik merking bakpå skinnlappen.

 

Så man vet jo ikke alltid hva man får. En forskjell som var tydlig var dog at den røde lappen, kun var rightmark på, og ikke "Levi's".

 

 

Har copper chino, og dugdale flanel fra Luxire, begge to er jeg fornøyd med.

 

Jeansen skal være litt trang ;) Bare å bruk den en del, og så fryser du den og lufter den godt (helst ute) istedenfor å vaske den så passer den plutselig helt perfekt. Har gått fra å såvidt få igjen knappen til å ha perfekt komfortabel passform som sitter perfekt i midja uten å være trang i det hele tatt, på denne måten.

 

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

Ja, er liksom det å gå i de en stund som kanskje må til. Blir vel det, siden jeg ikke er så fornøyd med luxire jeansene.

 

Jepp, bare gå med de så mye som mulig, så lufter du de så ofte som mulig. Jeg angret egentlig etter å ha kjøpt mine da de var ubehagelig trange, fikk som sagt såvidt igjen knappen, men det er helt utrolig hvor mye den vier seg ut. Nå får jeg to-tre fingre mellom magen og buksa (på samme vekt og størrelse). Kjøper man noen som sitter løst så blir de for store til slutt.

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...