Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

 

Det ble en bunke fra Viccel, men ikke mer enn at jeg kan tåle tapet om det viser seg å være et bomkjøp.

Jeg har god erfaring med Falke.

 

 

Takk for tipset.

Jeg kjøpte et par hos Roan i går. Det er en butikk jeg ikke går i ofte. Og det var ikke det helt store utvalget, heller. Men jeg fant noen i grå+blå i ribbene.

Har ikke fått prøvd de enda, men de virker fine. Litt dyre, kanskje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et par brune skinnstøvler jeg bruker om vinteren, men i det siste har jeg sett at skinnet har begynt å sprekke litt opp på de plassene hvor skoen bøyes når jeg går. Du kan ikke se noe når foten min er flat, men dersom du bøyer sålen litt (som når du går) så ser man det.

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å forhindre ytterligere sprekkdannelse? Det eneste jeg har for hånden er impregnerinsspray.

 

Noe a'la denne typen, men litt mørkere

 

1318933795-66000500.jpg

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Så rart at læret får skader uten videre så fort. Har boots fra Timberland som har blitt mishandlet i tre år nå uten skader på læret.

Klarte dog å få to saftige riper i læret på mine nye Red Wings, som gikk gjennom yttereste laget i læret. Peiset på med Obenauf's LP og det ser ut som om skaden er begrenset til kun det visuelle nå.

Prøv på Obenauf's, Sno Seal eller lignende "heavy duty" conditioner.

Lenke til kommentar

Jeg tror vi bor holde åpen muligheten for at det er litt "knock-off", disse skoene sa nok ikke "mø" i et tidligere liv.

 

Kan ta et bilde senere, skal beskrive det så godt jeg kan. I det området hvor sålen bøyes når du trår ifra, så er det en sprekk i det mørke ytterlaget hvor det lysere underlaget er synlig. Denne sprekken er kun synlig når du bøyer skoen, ikke til vanlig. På tuppen er det også "flasset av" et par små flak (ca. 5mm2).

Lenke til kommentar

Prøvde noe ToS her om dagen, SC og en Dress som akkurat var kommet inn i butikken...Til min store overraskelse hadde de naturlig skuldre, litt lavere knapper, og jakkeslagene begynner endelig å få litt størrelse igjen.

 

Har aldri vært spesielt fan av ToS, men for en gangs skyld kan jeg si: Godt Jobba.

Håper flere mainstream merker her oppe følger trenden..

 

Men når det er sagt, regner med ToS er fused ja?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...