Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

50% på skjerf fra Johnston & Elgin hos Exquisite Trimmings for tiden. Bruk koden "SCARVES" for rabatt. (varer til 3. februar)

 

Kashmir ca 100£, lammeull ca 35£ før rabatt.

 

Testet nå. Uten VAT, med 50% rabatt og inkludert frakt 53£ for skjerf i kashmir fra en solid produsent. 24£ for tilsvarende i lammeull.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

50% på skjer fra Johnston & Elgin hos Exquisite Trimmings for tiden. Bruk koden "SCARVES" for rabatt. (varer til 3. februar)

 

Kashmir ca 100£, lammeull ca 35£ før rabatt.

 

Testet nå. Uten VAT, med 50% rabatt og inkludert frakt 53£ for skjerf i kashmir fra en solid produsent. 24£ for tilsvarende i lammeull.

Fillern, tenkte jeg skulle være først ute med noe sånt for en gangs skyld :/ Bestilte et lammeullskjerf nå nettopp, slett ingen dum pris. Endret av JorgenH
Lenke til kommentar

50% på skjerf fra Johnston & Elgin hos Exquisite Trimmings for tiden. Bruk koden "SCARVES" for rabatt. (varer til 3. februar)

 

Kashmir ca 100£, lammeull ca 35£ før rabatt.

 

Testet nå. Uten VAT, med 50% rabatt og inkludert frakt 53£ for skjerf i kashmir fra en solid produsent. 24£ for tilsvarende i lammeull.

 

Takker for den! :) De hadde Saphir og, så ble en liten bestilling der. Synd jeg måtte bruke Courier shipping, 45 pund :( Usikker på hvorfor, var bare et par børster, og noe voks.

 

Om noen lurer på hvordan Luxire sin [Dugdale Flannel Medium Grey Twill 14 Oz] ser ut:

 

Dugdale_Flannel_Medium_Grey_Twill_14_Oz.

 

Veldig fornøyd med buksen, kunne gjerne vært litt mer fluffy, men alt annet er perfekt.

Endret av Revolution
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig Johnston & Elgin sine lammeullskjerf? Jeg tviler ikke på at kvaliteten er upåklagelig, men lurer på hvor mykt det er.

 

Akkurat når jeg skulle sjekke så fant jeg ikke det jeg har i lammeull, men kun det i kashmir. Den jeg har i lammeull er noe tynt, men det virker som om ullen er av god kvalitet.

 

Noen som har noe innsikt i leveringstidene hos Luxire om dagen? Håper jeg får skjortene om 2 uker..

 

Tror det går ganske radig unna. Min ordre (2 skjorter, uendret mønster) ble sendt etter ca 1,5 uke.

 

Totenkopf: Er det ikke omtrent en "flat rate" på frakt fra Luxire?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Classic Blue Oxford, Blue Small Gingham 80/2, Easy-to-Iron Blue Chambray

Alt fra Luxire, nyvasket.

Hvordan er Blue Small Gingham 80/2? Jeg har Navy Small Gingham 100/2 fra før av, men den er for tynn for bruk i vinteren.

Btw, noen tips når det gjelder mål etc. hos luxire? Vurerer å bestille der. Jeg bestilte et par skjorter fra Modern Tailor for noen år siden, men ble aldri helt fornøyd ...

http://luxire.com/products/luxire-fit-test-trial-shirt

 

Gå for det stoffet før du går over til noe dyrere. Jeg har ikke prøvd det selv, men jeg tror ikke stoffet er så ille.

 

De fleste pleier å bomme hos de første forsøkene. Personlig, fikk jeg til min perfekte passform etter 2-3 bestillinger.

Lenke til kommentar

Seks skjorter og et par slips fra Charles Tyrwhitt og en fra Harvie & Hudson (tynt utvalg på salget der), et par sorte captoes fra CT (av Barker) og to dresser fra TM Lewin. Pluss et par bøker, samt en fotballkamp og Phantom of the Opera. Muligens et show til i morgen. En hel del god mat inntatt. Meget fornøyd med fangsten så langt, London er ganske kjekt.

 

Noe jeg bør gjøre når jeg er her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...