Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har greie erfaringer med Fed-Ex, da de ofte dropper pakken på det nærmeste postkontoret hvis jeg ikke er hjemme når de kommer.

 

DHL nektet (ved to anledninger) å gjøre det samme.

 

Edit: Nå la jeg inn samme sporingsnummer på Posten.no.

 

Den er blitt levert til mitt lokale postkontor, knallbra!

 

Står fortsatt "Attempted Delivery - Item being held, addressee being notified" på USPS sine sider.

 

Held er jo greit nok, men DHL har f. eks et eget lager i Bergen, så ikke greit å vite at det er på det lokale postkontoret ut fra den infoen der. :/

 

Så det var kommentert av pakker fra Berg&Berg går via Frankrike for så å gå til Norge. Er visst slik det må bli med FedEx, at de ikke har noen "linjer" inn til Norge. Høres rart ut spør du meg, men min pakke gikk også innom Frankrike.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Ser og høyner Berg&Berg-genseren med J. Press' shaggy dog, som jeg mottok i går:

 

Nice! Har siklet over de ved flere anledninger når PTO legger ut sine "ting å kjøpe på ebay"-liste. Hvordan er størrelsen på de?

 

 

Har lest blant annet gjennom PTO at de er _store_ i størrelsen, at passformen er såkalt "full", som de sier på engelsk, så gikk for en XS da jeg er S til vanlig. Ble nok ganske perfekt, S hadde blitt for baggy for meg.

Lenke til kommentar

 

Skal innom Florida en kjapp tur i sommer, går utifra at det ikke akkurat er et mekka for shopping - men noen som har noen anbefalinger?

Ikke mekka for shopping? Da har du tenkt feil. Nei, er ikke som India, men er nesten et mekka for shopping.

 

 

Må gjerne utdype litt. Hvor anbefaler du å handle om du har noen erfaring.

 

 

Er det noe spesielt du er interessert i? Jeg vet ikke om noen andre merker enn sånn Tommy Hilfiger, PRL og sånt da hahah.

Men, drar du til Florida er det et must at du tar turen innom Floridas største shoppingssenter, Sawgrass Mills. Garanterer at du finner deg noe der.

Lenke til kommentar

 

Må ikke gå kledd som om man levde på 50-tallet for å være velkledd vett.

Hvem har sagt det?

 

 

Det som regnes som klassisk herremote henter sine stilforbilder fra 20- og 30-tallet, da dressen ble fortrengte det mer formelle antrekket. Antrekkene etter den tid og frem til i dag er mindre varianter av det samme grunnantrekket; bukse og jakke i samme stoff og skjorte til.

Lenke til kommentar

Åh herregud så stress Suit Supply er. De som svarer på mail kan jo knapt nok engelsk. Returnerte størrelse 54. Spurte i den forbindelse om de kunne sende meg størrelse 102, men at jeg hadde lyst å prøve størrelse "50 as well", og lurte på hvordan jeg gå frem for å gjøre dette/betale for dette. Dette tolket de som at jeg kun ville ha tilsendt størrelse 50 i retur. Meget mulig dette er siste gang jeg bestiller på nett fra de, har bare vært rot hele veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...