Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Spesielt passformen i livet foran og bak er forferdelig dårlig på luxire, men som sagt, mulig det kun er mine mål. Men de er veldig posete rundt der.

Først og fremst passformen er bedre på Levi's, men de er litt trang, derfor jeg prøvde å kopiere de til luxire, med litt større mål. Og så er det alle detaljene i levis buksen, finere nagler, finere trådfarger, finere form på lommer, kortere glidelås.

 

Skal sies, at en kompis kjøpte en 511 på carlings, og den var så latterlig mye dårligere kvalitet enn den jeg har, at det ikke kan sammenlignes. Den var veldig baggy passform på, stoffet mistet all farge veldig fort, og den var ikke selvedge. Helt lik merking bakpå skinnlappen.

 

Så man vet jo ikke alltid hva man får. En forskjell som var tydlig var dog at den røde lappen, kun var rightmark på, og ikke "Levi's".

 

Har copper chino, og dugdale flanel fra Luxire, begge to er jeg fornøyd med.

Levi's selvedge er nok bra. Har omtrent kun hatt jeans derfra før jeg kjøpte disse to fra Luxire så er stort sett fornøyd med merket. Hvordan synes du det var å bestille andre bukser? (som copper chino og dugdale flannel) Kopierte du lignende bukser eller endret du på mål fra jeansene?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk effektivitet hos Exquisite Trimmings. Bestilte et skjerf forrige torsdag kveld, tirsdag morgen var det klart for henting på postkontoret. Og det var i tillegg sendt som gave med verdi på £10, uten at jeg hadde spurt om det. Skader heller ikke at det er så deilig at jeg har lyst å gå til sengs med det. Nok en gang, takk for tips, Xtra.

 

post-80096-0-97558300-1391601088_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Trend, plagg eller lignende dere ikke er overbevist om, selv om det egentlig er innenfor stilen deres?

 

Jeg har to, Chelsea boots og vaffeljakker. Jeg synes mange Chelsea boots er fine, særlig til jenter, men jeg får aldri bestemt meg om jeg vil ha et par selv. Vaffeljakker, derimot, synes jeg bare er stygge. Det kan være jeg assosierer dem for sterkt med klyser og douche bags.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, er liksom det å gå i de en stund som kanskje må til. Blir vel det, siden jeg ikke er så fornøyd med luxire jeansene.

 

 

Ja. Shippinga gikk raskt også. Fikk bekreftelse på at de hadde sendt 1.feb. Tenkte det var rart på en lørdag. Så ringte de i dag plutselig.

 

Begynner å bli bra da. Selv om jeg aldri har klaget før.

Var veldig ivrig etter å kjøpe Luxire skjorter i starten, men siden jeg fortsatt er student går det som regel i button down skjorter fra RL, og trenger egentlig ikke så mange dressskjorter så da blir det RL istedenfor Luxire. Mtp at jeg skaffer RL skjorter for 250 per stk når jeg er i USA.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Fantastisk effektivitet hos Exquisite Trimmings. Bestilte et skjerf forrige torsdag kveld, tirsdag morgen var det klart for henting på postkontoret. Og det var i tillegg sendt som gave med verdi på £10, uten at jeg hadde spurt om det. Skader heller ikke at det er så deilig at jeg har lyst å gå til sengs med det. Nok en gang, takk for tips, Xtra.

Bestilte torsdag morgen, dukket opp hentelapp i dag. Også veldig fornøyd med mitt i lammeull!

Lenke til kommentar

Standard sokkene til Viccel er alt for harde i stoffet for meg, ikke noe stretch i det hele tatt, gikk også fort hull på de, så sluttet å kjøpe de. Foretrekker 1-2% stretch. Veldig fornøyd med mine marcellino merino sokker samt Flosheim sine sokker. Skal sies at Dressman faktisk har greie sokker, ta en titt!

Endret av Rankiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har litt ulikt hos Viccel. Hvordan er de ulike kvalitetene JorgenH, kjenner du til det?

Jeg bruker winter weight i bomull, som funker bra som en helårssokk. De som er i summer weight er alt for tynne. De andre variantene har jeg ikke prøvd. Jeg opplever forøvrig ikke at sokken er for harde, og mangelen på stretch i stoffet plager meg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...