Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Fikk en basketweawe-genser fra Berg & Berg i går. Tror nesten aldri jeg har vært borti en så varm og god genser før. Anbefales!

 

Den er knall, kjøpte den selv i cream. Hvilken farge gikk du for?

 

Er såpass varmt at jeg som regel ikke går med skjorte under den, bare t-skjorte.

 

Xposure: Du kan sende inn målene til Luxire som CM, de fikser det!

 

Thrifting i USA> Fretex. Sam Hober og E.G. Cappelli til 7$. :dribble:

 

900x900px-LL-1ecb3117_20131112_174201.jp

Endret av Xtra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Fikk en basketweawe-genser fra Berg & Berg i går. Tror nesten aldri jeg har vært borti en så varm og god genser før. Anbefales!

 

Den er knall, kjøpte den selv i cream. Hvilken farge gikk du for?

 

Er såpass varmt at jeg som regel ikke går med skjorte under den, bare t-skjorte.

 

Xposure: Du kan sende inn målene til Luxire som CM, de fikser det!

 

Thrifting i USA> Fretex. Sam Hober og E.G. Cappelli til 7$. :dribble:

 

900x900px-LL-1ecb3117_20131112_174201.jp

Ble blå på meg. Kjøpte den litt sent ut i salget, så størrelsene var ganske utplukket. Angrer kanskje litt på at jeg ikke gikk for den i grønn i stedet, men er absolutt fornøyd uansett.

 

Thrifting i Norge er et sorgens kapittel. Har prøvd meg hos Frelsesarmeen noen ganger, men finner bare søppel fra merker jeg aldri har hørt om.

Endret av JorgenH
Lenke til kommentar

 

Skal innom Florida en kjapp tur i sommer, går utifra at det ikke akkurat er et mekka for shopping - men noen som har noen anbefalinger?

 

Bestill til hotellet. Så mye good stuff i USA.

 

 

Orker ikke drive å stresse med sånt. Men vet hvertfall en butikk i Miami har Alden (dog sikkert elendig utvalg). Noe du anbefaler å kjøpe? Hvilke merker etc er betydelig billigere enn i Norge/England.

 

 

Skal innom Florida en kjapp tur i sommer, går utifra at det ikke akkurat er et mekka for shopping - men noen som har noen anbefalinger?

Ikke mekka for shopping? Da har du tenkt feil. Nei, er ikke som India, men er nesten et mekka for shopping.

 

 

Må gjerne utdype litt. Hvor anbefaler du å handle om du har noen erfaring.

Lenke til kommentar

 

Ble blå på meg. Kjøpte den litt sent ut i salget, så størrelsene var ganske utplukket. Angrer kanskje litt på at jeg ikke gikk for den i grønn i stedet, men er absolutt fornøyd uansett.

 

Thrifting i Norge er et sorgens kapittel. Har prøvd meg hos Frelsesarmeen noen ganger, men finner bare søppel fra merker jeg aldri har hørt om.

 

 

Vurderte å kjøpe den blå, men har allerede kjøpt en fra Berg&Berg i cream (på full pris) og S.N.S. Herning-genser til 1K (på 50% -originalt 2K)e

 

Mye Dressmann hos Fretex.

 

Meh, Luxire hadde noe chambray og Oxford RTW til god pris i clearance-delen, men usikker på semispread-collar på oxford og chambray...

 

Hvorfor RTW fra Luxire? Får mye bra ulike skjorter for en 60-70$.

 

Ser og høyner Berg&Berg-genseren med J. Press' shaggy dog, som jeg mottok i går:

 

Nice! Har siklet over de ved flere anledninger når PTO legger ut sine "ting å kjøpe på ebay"-liste. Hvordan er størrelsen på de?

 

Dagens forunderlige: "Attempted Delivery - Item being held, addressee being notified" (USPS Int. priority).

 

Jeg har ikke fått melding eller blitt oppringt om noen pakken men allikevel står det at det er forsøkt levert. :hmm:

 

Jeg bor i 3. etasje i en blokk, så ganske vanskelig å forsøke å levere uten at de har kontaktet meg.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opplever at de fleste budfirmaer er dårlige til å ringe, og når de først ringer er det mens de står utenfor. Bor på campus, så hadde de ringt 5 minutter før kunne jeg gått fra lesesalen og hentet den, men det klarer de ikke. Ender som oftest opp med at postmottaket på universitetet får pakken, fungerer greit nok det også.

Lenke til kommentar

*snip*

 

 

De hadde oxford og chambray til $29,90, og man kunne velge størrelse og armlengde selv. Hvis de hadde vært med BD-krage så hadde jeg kommet ganske godt ut av det om jeg hadde tatt de til skredderen for å få de slimmet ned (bor i Polen så skredder er ikke så dyrt).

 

Synes dere det er verdt å bruke mye penger på båtsko (Quoddy, Rancourt, OSB)? Båtsko i shell cordovan hadde vært noe, men jeg føler at det ikke er sko som kommer til å vare lenge uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...