Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Har du vært der før? Er en av butikkene man faktisk kan handle annet enn PRL i denne byen.

 

Men shit Vincci har fått en del nytt as. Var der i dag, var fullt av klær overalt.

Stikker ofte innom hvis jeg først i sentrum, ja. Det meste de har der synes jeg er latterlig, selv om jeg skjønner at mange sikkert synes de har mye kult. Utvalget av merker er jo på papiret ganske imponerende, spesielt med tanke på at butikken ligger i en liten by som Bergen. Dog er det ikke så mye som appellerer til meg der. Tror de eneste merkene som jeg kunne handlet klær fra på Vincci er Ralph Lauren (alle linjer), Acne og Mulberry.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Givenchy er nok et av de styggeste merkene som finnes. Ser ut som noe en niåring har laget i Paint. Og det er ikke en overdrivelse engang.

Ja, for eneste klærne Givency har er kun de med snåle bilder/mønster på :))

Så sist i dag at Givency hadde helt vanlig genser i ull uten en dritt på. Faktisk flere vanlige gensere jeg så. Så å si at det er stygt merke fordi de har klær med rare bilder er bare teit.

 

Stikker ofte innom hvis jeg først i sentrum, ja. Det meste de har der synes jeg er latterlig, selv om jeg skjønner at mange sikkert synes de har mye kult. Utvalget av merker er jo på papiret ganske imponerende, spesielt med tanke på at butikken ligger i en liten by som Bergen. Dog er det ikke så mye som appellerer til meg der. Tror de eneste merkene som jeg kunne handlet klær fra på Vincci er Ralph Lauren (alle linjer), Acne og Mulberry.

De har mye latterlig, men det er faktisk bare en veldig liten del av det de har. Var kun et stativ med rare greier på fra Givency, ellers sniker det seg noen inni mellom såklart men det er sånn mote det er i dag. Er glad vi har Vincci for å si det slik. Endret av Lami
Lenke til kommentar

Kult, Rankiz! Synes du skal skrive på norsk, det trengs noen gode, norske blogger om herremote. Det nærmeste vi kommer er vel nesten Follestadbloggen, og det sier vel egentlig alt.

 

Scabal (hvertfall de i Heritage-butikken deres) har også begynt http://scabal.wordpress.com/.

 

Er både dame- og herre da, men de forsøker hvertfall.

 

Synes det er en del av antrekkene som blir litt vel #menswear, men blir forhåpentligvis en del OK fremover.

 

Ellers så støtter jeg idéen din Rankiz, kjør på! Du skal ha en meget god blogg for at den skal bli lagt merke til på engelsk men f. eks The Nordic Fit får det jo til (han er finsk), så jeg ville skrevet på norsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...