Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at flere fikk denne mailen:

 

Sorry for disturbing but I want to inform you that Viccel released new design.
New design is super heavy winter elastane cotton socks which are approx. 3 times thicker than Heavy winter weight socks 5 times thicker than winter socks.

Super Heavy Weight Socks is the most heavy and thick socks in Viccel Collection.

This is the first time we have used full elastane in socks body which will fit perfect to your feet.


Hope you will like them

** FREE A PAIR OF SOCKS **
If you order 10 or more socks we will set one pair of the most expensive socks you order free (indicator can be seen at the top and bottom of the page and last item in paypal page)

** Special Discount for you as our valuable customer **

We made special 20% discount for our old customer direct link is writen below.

 

 

 

Vurderte å bestille sokker derfra i går, men det kokte bort i fårikålen. Da passet jo den mailen perfekt.

Lenke til kommentar

Takk, det var det!

 

Vet du hvordan kvaliteten er? Tenkte jeg skulle bestille en, jeg også.

 

Fikk svar:

 

The Nimbus is fairly slim fitting the belt does bring in the waist a bit. The measurements of a medium nimbus are as follows;

SLEEVE SHOULDER TO CUFF - 27"

CHEST - 43"

ACROSS SHOULDER - 21"

LENGTH COLLAR TO HEM (BACK) - 37"

the jacket is constructed for us in Portugal.

Lenke til kommentar

Angående peacoats så ser jeg J Crew Bayswater ligger til ca 1000 kr med Thinsulate og ca 7-800 kr uten.

 

Tror dere det er noe særlig kvalitetsforskjell på den og PRL Academy losjakken? Sistnevnte ligger til ca 2000 kr på Ebay. Skal også sjekke ut losjakker fra Vintage Trends også.

 

Utseendemessig så ser de hvertfall slik ut:

 

J Crew Bayswater øverst: (ganske crap bilde av PRL-jakken riktignok)

 

173468_mrp_fr_xl.jpg

 

545790159_o.jpg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Har kikket lenge på Bayswater, men har alltid synes den har sett litt merkelig ut med bare seks knapper. Så bedre ut på bildet du postet though.

Hmm, det er nok et poeng. Men tror du det er noe særlig kvalitetsforskjell? PRL og J. Crew er vel sånn ca på linje der?

 

Ellers så la jeg inn bestilling på 13 oz dark indigo fra Luxire og red white gingham. Ca 1100 kr for jeans og skjorte av god kvalitet er absolutt ikke ille.

 

Tenker å fleske til med en type 20-30 ulike stoffprøver sånn at jeg kan planlegge hvilke bukser og skjorter som er aktuell utover høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...